27 February 2008

Blogo-παίχνιδο 123

... και πιάνω το μπαλάκι που μου πέταξε ο elerran και συνεχίζω το blogo-παίχνιδο.
Κανόνες :
  1. Παίρνουμε το κοντινότερο σε μας βιβλιαράκι το οποίο πρέπει να έχει περισσότερες από 123 σελίδες και το ανοίγουμε στη σελίδα 123.
  2. Γράφουμε τις περιόδους 6, 7, και 8 (και όπου "περίοδος" η πρόταση από τελεία σε τελεία)
  3. Πετάμε το μπαλάκι και σε άλλους να το πιάσουν/κάνουν.
Το κοντινότερο βιβλίο μου ήταν ήταν η "Κβαντομηχανική" του Τραχανά αλλά μάλλον δεν είναι αυτό το ζητούμενο, οπότε διαλέγω το αμέσως κοντινότερο, που είναι "Ο κόσμος της Σοφίας" του Jostein Gaarder. Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα για την ιστορία της φιλοσοφίας από την αρχή ως την εξέλιξή της μέχρι σήμερα με ήρωες δύο διαφορετικές κοπέλες και έναν ανώνυμο επιστολογράφο. Και τώρα ακολουθεί το blogo-παίχνιδο.

"Η Σοφία έριξε μια ματιά γύρω της. Το χώμα ήταν μουσκεμένο και δυσκολευόταν να προχωρήσει. Δεν άργησε, όμως, να βρει μια βαρκούλα με τα κουπιά της, μισοτραβηγμένη στη στεριά."

Με τη σειρά μου λοιπόν πετάω και εγώ το γάντι στην couchpotator και στον pxatzis (μπας και θυμηθεί και γράψει στο blog του).

2 comments:

Anonymous said...

ωραίος ο Γκάαρντερ. Καλησπέρα!
αμάν πια με αυτούς τους σπάμμερ, βλέπε άνω σχόλιο! γι αυτό έβαλα μετριασμό σχολίων!

SmaGeo said...

Καλησπέρα ηλιογράφε μου, εχεις απόλυτο δίκιο με τους σπάμμερ, νομίζω πως πρέπει και εγώ να κάνω κάτι με τον μετριασμό των σχολίων. Απλά τον τελευταίο καιρό δεν είχα πολύ χρόνο, βλέπεις πολύ διάβασμα για τη σχολή και ένα ακόμα ταξίδι στο Helsinki για δουλειά. Σε ευχαριστώ πολύ που δεν με ξεχνάς.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...