09 July 2009

I am back....

Αγαπημένο μου blogaki αγαπημένοι μου αναγνώστες (όσοι πλέον μείνατε....). Μετά από σχεδόν 7 ολόκληρους μηνες πήρα την απόφαση να ξαναγράψω. Πέρασα πολλά και έγιναν διάφορα. Είχα αποφασίσει να μην το συνεχίσω. Αλλά μετα από πολλές και βασανιστικές σκέψεις εν μέσω δουλειάς, εξεταστικής και εσωστρέφειας πήρα τη μεγάλη απόφαση. "Θα συνεχίσω να γράφω με ρυθμούς θέλω να πιστεύω καλύτερους από ότι πριν". Σε αυτή μου την απόφαση έπαιξε ρόλο και ένας ...... καινούργιος φίλος που μπήκε στη e-ζωή μου ο "~~~~~~~" ναι δεν πιστεύω ότι περιμένατε να σας πω το όνομα του, μου αρκεί που ξέρει εκείνος ποιός είναι. Είχαμε σήμερα μια πολύ ωραία κουβεντούλα κάπως φιλοσοφική θα τη χαρακτήριζα και αυτή μέσω msn είπαμε κάποια πραγματάκια τα οποία με έκαναν να δω κάποιες αλήθειες με άλλο μάτι. Τέλος πάντων το αποτέλεσμα είναι ότι θα εξακολουθήσουμε να είμαστε μαζί και έχω πολλά χρωστούμενα posts.
Ε-φιλε μου σε ευχαριστω πολύ τα λόγια σου άλλαξαν πολλά από σήμερα .......

Εις το επανιδειν λοιπόν ....

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...