02 March 2010

Τσιφλίκι ....

Γενικά είμαι άνθρωπος με .... γαιδουρινή υπομονή και πολύ συγκαταβατική. Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσουν και οι φίλοι μου (έτσι νομίζω τουλάχιστον :-) ). Εδώ και ένα χρόνο γράφω σε ένα φόρουμ (οπαδικό) και μέσα από αυτο το φόρουμ έχω κάνει τουλάχιστον μια πολύ καλή και δυνατή φιλία και έχω γνωρίσει κάποιους αξιόλογους ανθρώπους. Σε γενικές γραμμές τα πράγματα πήγαιναν μια χαρά έως ότου ξέσπασαν κάποιες εσωτερικές κόντρες και αψιμαχίες. Το φόρουμ χωρίστηκε σε δύο παρατάξεις και κάποιοι ακόμα και όταν πέρασε η ένταση δεν σταμάτησαν κα προκαλούν. Οι περισσότεροι είπαμε πάμε για μια νέα αρχή χωρίς κόντρες και εντάσεις αφού όλοι την ίδια "αρρωστια" είχαμε. Εδώ θα πρέπει να πω για μια ακόμη φορά οτι δεν μου αρέσουν οι καβγαδες, οι εντάσεις και οι φασαρίες και γι αυτό το λόγο κάνω και υπομονή. Τον τελευταίο καιρό είχα ξενερώσει πολύ με την όλη φάση στο φόρουμ και αυτό γιατί κατά καιρούς οι "γνωστοί" πάντα πόστερς προκαλούσαν χωρίς κανένα δισταγμό και χωρίς καμία αντίδαρση απο τους admins ή από τους mods αφού οι αδυναμίες δεν κρίβονται! Πρόκλητική η αδυναμία "μαζέματος" αυτών των πόστερς αλλα και πάλι εγώ έκανα υπομονή. Έγραφα αυτό που πάντα ήθελα σε κόσμια πλαίσια ίσως κάποιες φορές κάνοντας και πλάκα. Το ποτήρι ξεχείλησσε χτες! Σε γενικές γραμμές ο περισσότερος κόσμος συνήθως για να ελαφρύνει την κουβέντα το ρίχνει στην πλάκα και αρα στο οφ τόπικ. ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ κανόνας το οφ τόπικ! "Μην γράφετε οφ τόπικ". Σωστό σωστότατο να μην γράφουμε οφ τόπικ αλλά να μην γράφουν οφ τόπικ ΟΛΟΙ! Γιατι την ίδια στιγμή που γινόταν παρατήρηση για το οφ τόπικ σε κάποιους χρήστες κάποιος mod όχι απλά έκανε χιούμορ αλλά έγραφε και οφ τόπικ χωρίς να του γίνει καμία παρατήρηση. Άρα ναι δεν είναι ιδέα μου ότι το φόρουμ έχει γίνει τσιφλίκι. Δε λέω δικό τους το μαγαζί και κάνουν ότι θέλουν αλλά να κρατάμε και τα προσχήματα. Δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω να γράφω. Δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω να γράφω σε ένα χώρο που μέχρι πριν λίγο καιρό μπορούσες να έχει αντίθετη άποψη από κάποιον άλλο και να διαφωνείς σε κόσμια πλαίσια, ενώ τώρα θα πρέπει να έχεις την ίδια άποψη με τους "εκλεκτούς" ώστε να μην χαρακτηριστείς ως εμπαθής και οραματιστής!!

Αυτά για την ώρα... ;-)

2 comments:

kritikia said...

Τους εχω χεσμενους.
Κανονικα και με τον νομο.
Και καλα θα κανεις να φερθεις και εσυ το ιδιο.
Και οποιος ειναι μαγκας ας ερθει να μου ζητησει τον λογο.
Κατι τετοιους τους εχω για πρωινο.

Τις καλημερες μου!

SmaGeo said...

Κοίτα είναι πολύ προκλητική η ασυλία που έχουν ορισμένα άτομα. Αλλά και πάλι δεν έχεις και πολύ άδικο, ότι πρέπει να τους γράφεις κανονικά όλους αλλά .... (πάντα υπάρχει ένα "αλλά" με μένα εεεε?? :-) ).

..... και οι δικές μου καλημέρες Κρητικάτσι μου. :-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...