20 July 2010

Εξεταστική ήταν και ... πέρασε.

Για την φετινή εξεταστική λίγα ελάχιστα θα πω. Όσα καταλάβει κάποιος από τον τίτλο και τα ελάχιστα που θα πω εδώ. Δεν το γουστάρω το .... τιμημένο το μάθημα και ΔΕΝ θα το περάσω ποτέ. Και πάει στο καλό να μην το περάσω ποτέ αλλά να γίνομαι τόσο χάλια δε το μπορώ άλλο. Από την περασμένη Παρασκευή που έδωσα δεν μπορώ να κοιμηθώ σαν άνθρωπος. Είμαι ένα όρθιο ζόμπι με χάλια διάθεση. Είμαι σπίτι θέλω να είμαι έξω, είμαι έξω θέλω να γυρίσω σπίτι και δεν την παλέυω με την καμία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της κατάντιας μου ήταν η Κυριακή. Πήγα με μια φίλη μου για μπάνιο (η καημένη δεν ήξερε τι να κάνει για να μου φτιάξει τη διάθεση και σκέφτηκε τη θάλασσα που τη λατρεύω). Μια γκρίνια άλλο τίποτα ίσα που βράχηκα και βγήκα κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα ή μαλλον μέχρι την ... αμμούτσα και γκρίνια γκρίνια γκρίνια. Στην πρώτη ώρα ήθελα να φύγω με το ζόρι καθόμουν με ενοχλούσε ο ήλιος, με ενοχλούσαν τα παιδάκια γύρω μου με ενοχλούσαν οι άνθρωποι παραδίπλα μόνο ο κακός μου ο καιρός δεν έφταιγε σε κάτι. Γκρίνια γκρίνια γκρίνια και τίποτε άλλο. Δεν εχω διαθεση για τίποτα μόνο για γκρίνια όπως φαίνεται. Αισθάνομαι σαν ...

http://images2.layoutsparks.com/1/57693/cute-cloud-rain-cartoon.jpg

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...