10 October 2010

Μια φωτογραφία ....

Με έπιασε μια κρίση ταξινόμησης σήμερα. Ήθελα να ταξινομήσω όλα τα αρχεία μου στον υπολογιστή, να φτιάξω τις φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές διακοπές, να καθαρίσω λίγο το κινητό μου, να μαζέψω το γραφείο μου όλα αυτα ήθελα να τα κάνω σήμερα. Σε όλα ήθελα να βάλω μια τάξη. Σε όλα εκτός από τις σκέψεις μου. Εξάλλου δεν είναι η κατάλληλη περίοδος να βάλω και τις σκέψεις μου σε τάξη. Σήμερα λοιπόν Κυριακή ήθελα να ασχοληθώ με κάτι που θα μου έπαιρνε ώρες πολλές, μόνο και μόνο για να μην σκέφτομαι πως σε λίγες ώρες ξεκινάει άλλη μια εβδομάδα. Ξεκίνησα με τον υπολογιστή μου και με μεγάλη μου λύπη διαπίστωσα πως είχα "τσιμπήσει" κάποια spyware, και εναν καλό trojan. Αμέσως κατάλαβα από που ειχε γίνει το κακό. Προσπάθησα προχτές να κατεβάσω ένα παιχνιδάκι, για ένα περίεργο λόγο απλά δεν κατέβαινε σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα που δοκίμαζα. Το λάθος είναι δικό μου γιατί το άφησα ανοιχτό περιμένοντας να κατέβει κάποια στιγμή και δεν το έσβησα αμέσως. Χαλάρωσα, έφτιαξα καφεδάκι και σκέφτηκα .... "το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί αν δεν τα καταφέρεις είναι να κάνεις φορματ". Σε λίγες ώρες όμως τα είχα καταφέρει, και είχα καθαρίσει μια χαρά τον υπολογιστάκο μου. Τράβηξα και ένα backup για καλό και για κακό και συνέχισα. Είχε φτάσει μεσημέρι και η διαθεσή μου συμβάδιζε με τον καιρό. Μελαγχολική διάθεση, με μελαγχολικά ακούσματα είχα αρχίσει να βαριέμαι και την ταξινόμηση στον υπολογιστή. Έτσι άλλαξα "στόχο". Next target κινητό. "Θέλω να κατεβάσω τις φωτογραφίες εδώ και τώρα σκέφτηκα" και χωρίς πολλά πολλά αυτό έκανα. Προσπάθησα να ρίξω μια γρήγορη ματιά αλλά τελικά κόλλησα σε μια συγκεκριμένη φωτογραφία. Μια φωτογραφία και όχι απλά χίλιες λέξεις, αλλά χίλιες σκέψεις .... Άλλες όμορφες και άλλες λιγότερο όμορφες .... Προσπάθώ να φτιάξω τη διαθεσή μου τον τελευταίο καιρό ... δεν είναι εύκολο ακόμα.



No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...