09 November 2010

Αν είμαστε έτσι καλά ...

Καιρό προσπαθώ να συνέλθω από το καλοκαιρινό σοκ (και δέος) που έζησα. Το παλεύω δεν μπορώ να πω αλλά ταυτόχρονα πρήζω ΠΟΛΥ μα πάρα ΠΟΛΥ μια ψυχή. Έτυχε λοιπόν να ακούσω σήμερα στο ράδιο το παρακάτω τραγούδι το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ. Ένα κομμάτι το οποίο πάντα μου άρεσε απλά έχει μπεί σε ... κάποιο από τα χρονοντούλαπα του μυαλού μου.
Αυτό το τραγούδι το αφιερώνω σε αυτή την ψυχή που πραγματικά μου έχει αποδείξει αυτό που λέει " οι φίλοι είναι τα αδέρφια που διαλέγουμε να μας συντροφεύουν για μια ζωή"....
Και κυρίως τους στίχους :

Αν είμαστε έτσι ζεστά
και κάνουμε αστεία
στη μέση του δρόμου
στον κόσμο μπροστά
Δεν ξέρω τι άλλο
μπορούσα να ελπίζω
θα χάσω είχα πει μα κερδίζω


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...