15 November 2010

Δύσκολη Δευτέρα ...

Σήμερα έγινε κάτι "περίεργο" θα έλεγα στη δουλειά. Ένας συνάδελφος απάντησε με "άσχημο" τρόπο σε κάποιον άλλο συνάδελφο από τη Λετονία. Θα μου πείτε που είναι το περίεργο?? Το περίεργο είναι ότι έγινε από συγκεκριμένο συνάδελφο ο οποίος δεν έχει δώσει ΠΟΤΕ κανένα δικαίωμα και για κανένα λόγο. Μπορώ να καταλάβω ότι ίσως να είχε τα νεύρα του αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται η "προσωπική επίθεση" σε συνάδελφο ο οποίος και αυτός στην τελική προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του. Δεν ξέρω ίσως αν είχε γίνει το συμβάν αυτό από άλλο συνάδελφο μπορεί και να μην αναφερόμουν καθόλου αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση από τον συγκεκριμένο αυτή η συμπεριφορά. Προς τιμήν της μια άλλη συνάδελφος προσπάθησε να σώσει τη κατάσταση λέγοντάς του ότι δεν είναι σωστό να απαντήσει έτσι αλλά μάταια. Το μειλ είχε φύγει ....
Το χειρότερο δε όλων ήταν πως ο καημένος ο Λετονός συνάδελφος είχε ένα δίκιο σε αυτά που έλεγε, αλλά το γεγονός πως υπάρχει είναι η αλήθεια μια δυσκολία επικοινωνίας μαζί τους λόγω γλώσσας μπέρδεψε τα πράγματα.
Έπρεπε λοιπόν με κάποιο τρόπο να "διασκεδάσουμε" τις εντυπώσεις ώστε και ο ένας να μην εκτεθεί εντελώς και ο άλλος να μην παρεξηγηθεί . Αναγκαστικά το ρόλο του πυροσβέστη ανέλαβα εγώ και εύχομαι να μην έχουμε καμία συνέχεια αύριο και να πάνε όλα .... κατ' ευχήν.
Είμαι σίγουρη πως έχει καταλάβει τι έγινε, απλά αυτή τη στιγμή δεν έχει νόημα να δώσουμε και περισσότερη συνέχεια στο θέμα.
Ξεκίνησε άσχημα η εβδομάδα με νεύρα και αρκετή δουλειά.
Ελπίζω να στρώσει στη συνέχεια ....

Ευτυχώς πέρασε και αυτή η .... τσαγκαροΔευτέρα!

.... this song made my day today!!!


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...