24 January 2011

... κόκκινη γραμμή

Ναι το 11 δεν μου έχει μπει καλά αλλά δεν χρειάζεται να το λέω και να το επαναλαμβάνω συνέχεια. Υπάρχουν όμως στιγμές στη ζωή σου που ένα sms ή ένα απλό τηλέφωνο μπορεί να σου αλλάξει όλη τη ροή της γκρίνιας και να σε κάνει να περάσεις ένα από το ωραότερα Σαββατόβραδα με την καλυτερότερη παρέα!
Μια από αυτές τις στιγμές έζησα αυτό το Σάββατο.
Όλα έγιναν τόσο γρήγορα με απόφαση της τελευταίας στγμής. Ένιωθα πως πρέπει να είμαι εκεί που βρέθηκα χωρίς να πω κάτι περισσότερο ... Πέρασα ένα από τα καλύτερα Σαββατόβραδα της ζωής μου, μα πάνω από όλα γέλασα με την καρδιά μου και πιστεύω πως έκανα και κάποιους άλλους να γελάσουν με την καρδιά τους κατί που το χρειαζόμαστε και οι δύο μεριές!
Πάντα τέτοια Σαββατα ...

Υ.Γ. Απίστευτο πόσο γρήγορα τράβηξα μια κόκκινη γραμμή στην κακή μου διάθεση...

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...