31 August 2011

Ρετρό διάθεση

Ξεσκονίζοντας χτες τη "μουσικο-θήκη" μου βρήκα πάρα πολλά κομμάτια τα οποία παλιότερα λάτρευα αλλά ακόμα και τώρα στο άκουσμα τους ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου. Αναμνήσεις διάφορες κυρίως γλυκές για τα χρόνια που πέρασαν. Έχω σκεφτεί κάποια στιγμή να γράψω σε ενα dvd όλα τα τραγούδια που κατά καιρούς ... "αγάπησα". Στην πλειοψηφία τους τα περισσότερα είναι αυτά που λέει ο φίλος μου ο Γιάννης "γλυκερά" από αυτά που όπως πιστεύει μου χαλάνε την καρδιά μου. Εγώ πάλι πιστεύω είναι αυτά που με ... ηρεμούσαν. Πέρα όμως από τα ... "γλυκερά" τραγούδια που έχω σκεφτεί να γράψω υπάρχουν και άλλα τα οποία μου άρεσαν και εξακολουθούν να μου αρέσουν γιατί είναι αυτά που με ταξιδεύουν. Δύο κατηγορίες λοιπόν τα ... "ηρεμιστικα" ;-) και τα ... "ταξιδιαρικα" ;-). Νομίζω πως είναι κοντά η στιγμή που θα κάτσω να κάνω κάτι τέτοιο. Το αποτέλεσμα μάλλον θα είναι "περίεργο" γιατί ο συνδιασμός θα είναι ... φονικός :-). Δεν με νοιάζει ιδιάιτερα, το σημαντικό είναι πως θα έχω μαζέψει όλα όσα μου άρεσαν σε μια "συλλογη".
Περίεργα όλα αυτά εε?
Ναι είναι αλήθεια με έχει πιάσει μια ρετρό διάθεση.
Καλό μου κάνει, με ξεκουράζει, με ηρεμεί και με οδηγεί.
Ναι με οδηγεί μην σας κάνει εντύπωση, με οδηγεί μακριά από παλιά λάθη και κακοτοπιές.

Παμε λοιπόν λίγο με τη δικιά μου ρετρό διάθεση.
Παλιό, αγαπημένο ... και για μένα :-)


Υ.Γ. Ένα τόσο ωραίο τραγούδι με ένα τόσο "χάλια" βίντεο κλιπ ... κρίμα. Μένω στον ήχο όμως και όχι στην εικόνα.


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...