22 December 2011

Χριστούγεννα ...

Λένε πως οι γιορτές είναι για τα μικρά παιδιά!
Εγω διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως!! Οι γιορτές και ειδικότερα τα Χριστούγεννα είναι για τα παιδιά αλλά κυρίως και γι αυτους που νιώθουν παιδιά! Σε αυτή την κατηγορία βάζω και εμένα. Πάντα μου άρεσαν τα Χριστούγεννα από μικρό παιδάκι μέχρι και τώρα που μεγάλωσα και όπως λένε αυτοί που με αγαπάνε "τωρα που έγινες ολόκληρη γαιδούρα". Πάντα ήμουν μες την καλή χαρά αυτές τις μέρες ακόμα και όταν τα πράγματα κάποια στιγμή στράβωσαν και δεν πήγαιναν και τόσο καλά. Ακόμα και τότε έπαιρνα κουράγιο και δύναμη από αυτές τι μέρες για να είμαι καλά. Θέλω όλος ο κόσμος να είναι καλά και να περνάει αυτές τις μέρες καλά μακριά από τα προβλήματά του (που δυστυχως είναι πολλά) έστω και για λίγο. Όλοι χρειάζονται μια δόση ξεγνοιασιάς.
Ευχομαι λοιπόν όλος ο κόσμος να είναι καλά να έχει πάνω από όλα υγεία και να περάσει καλά αυτές τις μέρες με αυτούς που αγαπάει και τον αγαπάνε.

Εύχομαι όμως ειδικότερα σε αυτούς που εγώ αγαπώ και νοιάζομαι, σε αυτούς που με αγαπούν και με νοιάζονται να έχουν την υγεία τους, να είναι χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και γελαστοί ΠΑΝΤΑ στη ζωή τους.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας. Οι θερμότερες ευχές μου σε σας και τις οικογενειες σας.


Υ.Γ. Αυτό δεν είναι το τελευταίο ποστ της χρονιάς. Θα επανέλθω την εβδομάδα μεταξύ Χριστουγένων και Πρωτοχρονιάς.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...