15 May 2012

Σκόρπιες σκέψεις ...

Το τελευταίο διάστημα με έχει πιάσει μια έντονη 'φιλοσοφικη' διάθεση. Σκέφτομαι άλλοτε σοβαρά και άλλοτε χαζά. Άλλοτε δημιουργικα και άλλοτε εντελώς αντι-παραγωγικα. Ένα περίεργο χαρμάνι μέσα στο μυαλό μου. Ασχολούμαι με :
  • τις πολιτικές εξελίξεις και το πόσο κατώτεροι των περιστάσεων είναι οι Έλληνες πολιτικοί
  • τις πολιτικες εξελίξεις και το πόσο κοντοφθαλμοι ειναι οι Ελληνες ψηφοφοροι
  • την επιβεβαιωση του "Λαος που ξεχναει την ιστορία του είναι υποχρεωμένος να την ξαναζησει"
  •  με όλους τους εξυπνάκιδες, πολυξερόπουλους και συμβουλάτορες του κώλου που έχει γεμίσει το φατσοβιβλίο
  • την εξεταστική μου και τι θα γίνει και φέτος, πως θα είμαι και πως θα καταντήσω μέχρι τότε
  • το ΘΡΥΛΟ που θα μας ξενερώσει ο Μαρινακης με κανενα Κουπερ 
  • το ΘΡΥΛΟ που πηρε την ευρωκούπα στο μπασκετ και μας έστειλε όλους αδιάβαστους
  • το αν ειμαι τελικα ευχαριστημενη με αυτα που κανω
  • το αν περνάω καλα
  • το αν περνανε οι αλλοι με μενα καλα
  • την αλλαγη συμπεριφοράς καποιων φίλων (??) μου 
  • τη δικια μου αλλαγη συμπεριφοράς
  • τη δουλεια και αν οντως τελικα βγήκαμε απο τη μαχη με γρατζουνιες ή έχει ακομα ζουμί η ιστορία
  • αυτά που θα ήθελα πολυ να συζητησω και να πω καταμουτρα και δεν τολμαω
  • τις φετινες διακοπες (???)
  • αυτα που θελω να κανω και δεν μπορώ
  • αυτα που κάνω και δεν θέλω να κανω
  • την αυτολογοκρισία μου
  • την αυτοκαταπιεση μου
  • την υπερμετρη ευαισθησια μου
  • την γκρινια και τη μουρμουρα μου
  • τις ανασφάλειες μου
  • το τέλος της δευτερης χρονιάς του Game of Thrones (τι σειρά είναι αυτή, έχω παθει πλακα λεμε)
  • ...
  • ...
Και φυσικά η λιστα ειναι μεγάλη και όσο το σκαλίζω όλο και κάτι ακόμα βρίσκω. Τα περισσότερα τα έχω κατατάξει σε κατηγορίες. Αλλά και παλι είναι μόνο σκέψεις ... σκόρπιες σκέψεις.

Υ.Γ. Μπαααα δεν εχει να κανει με την κατηγορία "What am I thinking ..."

2 comments:

kritikia said...

Για ποιον χτυπα η καμπανα??
Τελος παντων γιατι δεν λες αυτα που θελεις να πεις και τα καταπιεζεις? Μπορει εκτος απο σενα να νιωσουν και οι αλλοι καλυτερα.
ΥΓ1 Αν φερει Κουπερ να τον χαιρεται.
ΥΓ2 Για αυτο βιαζεται να πουλησει τα διαρκειας?

SmaGeo said...

Δε χτυπαει η καμπανα για κανενα. Απλα μια παρατηρηση εκανα για το συγκεκριμενο γιατι ειναι ηλιου φαεινοτερη η αλλαγη συμπεριφορας καποιων. Στην τελικη εγω ειμαι ενταξει με τον εαυτο μου πλεον αφου εδωσα και δευτερη ευκαιρια στο να μου πουν αν εχει γινει κατι ή αν υπαρχει κατι αλλο. Μπορει να μη με ικανοποιει η απαντηση "τι λες ρε εισαι καλα, τιποτα δεν τρεχει" αλλα οκ τη δεχομαι και συνεχιζω. Τωρα κατα ποσο ταιριαζει η απαντηση με τη γενικη εικονα που λαμβανω ειναι αλλο θεμα αλλα το προβλημα πλεον ειναι αλλου και οχι σε μενα. Η δικια μου η σκεψη εχει να κανει κυριως με τον τροπο που αντιμετωπιζω εγω τις καταστασεις.

Υ.Γ.1 Πολυ φοβαμαι πως θα μας ξενερωσει και θα τον χαιρεται μονος του.
Υ.Γ.2 Απαραδεκτο το χρονικο περιθωριο που εδωσε για τις ανανεωσεις. Αν και το μυαλο μου παει και αλλου γιατι το εκανε αυτο.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...