04 October 2012

Περι ανεμων και υδατων ... σκεψούλες

  • Αυτή η συννεφιά με χαλάει απίστευτα και ακόμα περισσότερο με χαλάει η βροχή που σιγά σιγά έχει αρχίσει να πέφτει.
  • Με έχει πιάσει μια ρετρό διάθεση τις τελευταίες μέρες. Μέχρι και Γούναρη ακούω και ένα "ένα βραδυ που βρέχε..." 
  • Περίεργη διάθεση και στο γραφείο με τις ... επερχόμενες αλλαγές. Περισσότερο ανησυχία θα έλεγα.
  • Πονάει το χέρι μου ακόμα (καμία βελτίωση) και δυστυχώς με πέιραξαν και τα φάρμακα. Έπιασα σχεδόν όλες τις ανεπιθύμητες παρενέργειες του βολταρεν με πονοκέφαλο, πρήξιμο, πόνο στα νεφρά ακόμα και "κακή διάθεση" (αλλιως το λέει αλλά τέσπα δεν θέλω ουτε καν να τη γράψω αυτή τη λέξη). Ο πόνος όμως εκεί δεν υποχωρεί ...
  •  Δεν ξέρω τι θα με ευχαριστούσε αυτή τη στιγμή περισσότερο ...
  • Διάβασα κάτι χτες σε μια ιντερνετική μου γύρα που μου άρεσε πολύ : "I love people who can make me laugh, when I don't even want to smile."
  • Έχω μάλλον πρόβλημα συγκέντρωσης γιατί έιχα στο μυαλό μου ένα σωρό να γράψω και έχω ξεχάσει τα περισσότερα. 
  • Και τι δεν θα έδινα να κερδίζαμε σήμερα τα εισιτήρια ...
  • Καλά εδώ που τα λέμε δεν θα γίνει και κάτι αν δεν τα κερδίσουμε ...
  • Χαρά χτες τα χανουμάκια που μου έστειλαν και μηνύματα...
  • Χαρά και τα βαζελάκια εεεε??
  • Ξέρετε εσείς στον επόμενο αγώνα ΟΛΟΙ με την Μονπελιέ. Μαντήλι να κλάψετε δεν έχετε και μιλάτε ...
  • Έχω πεί οτι δεν θα βλέπω το ποτήρι μισοάδειο αλλά μισογεμάτο. Ναι οκ το δοκίμασα και είχε το ίδιο αποτέλεσμα.
  • Λοιπόν ισορροπία χρειάζεται ούτε αισιοδοξία ούτε απαισιοδοξία μια μέση λύση. 'Αντε μια μέση λύση με τάση προς την αισιοδοξια.
  • Πολύ παράπονο ρε παιδί μου τελευταία πάρα πολύ ...
  • Γκρίνια ... χμμμμ λιγότερη μάλλον.
  • Βαρέθηκα να γράφω και άλλα ... η αλήθεια είναι πως δεν θυμάμαι τι άλλα ήθελα να γράψω. Να μην ξεχάσω τι ήθελα να θυμηθώ ένα πράγμα. 

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...