15 November 2012

Il pulcino Pio

Είχα πολύ καιρό να δω ένα βιντεάκι που θα μου έφτιαχνε τη διάθεση. Να πως ξεκίνησε όμως η ιστορία. Έφτασε στην οθόνη μου το γνωστό πλεον σε όλους "το πουλακι τσιου". Ναι ναι αυτό ...


Στη συνέχεια λοιπόν έψαξα να βρω πως βγήκε αυτό και είδα πως είναι διασκευή του αντίστοιχου ιταλικού! Το οποίο είναι αυτό ... 


ΝΑΙ αλλά έλα ομως που το γιουτουμπι μου έβγαλε και αυτό με το οποίο ζωγραφίζεται ένα τεράστο χαμόγελο στο πρόσωπο μου!! Κάθε φορά που το ακούω αλλά κυρίως το βλέπω το συγκεκριμένο βιντεάκι λιώνω στα γέλια. Δείτε και εσείς ...


Υ.Γ. Ερώτηση κρίσεως. Γιατί το περιστέρι στην Ελλάδα κάνει πρρρρρρρρ και στην Ιταλία κάνει τρρρρρρρρ?? :-)

 

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...