10 April 2013

Αυπνίες το κορμι μου βασανιζουνε πολλες ...

... όπως λεει και το λαικό άσμα. Δε μου φτανει το διάβασμα μου, δε μου φτάνει το αγχος μου έχω και κατι ρημαδες εργασίες να παραδωσω και το ξενυχτι παει σύννεφο. Οκ οκ ειπαμε το 13 δεν εχει μπει καλα αλλά δε θα του περάσει και εγω είμαι πλεον αποφασισμένη να περάσω το βρωμομάθημα με οποιοδήποτε κόστος σε ύπνο, κούραση και ξενύχτι. Χτες λοιπόν ... λαέ μου (που λεει και ο Ελεραν) κοιμηθηκα στις 5. Δεν τελείωσα αυτό που έκανα αλλά το προχώρησα αρκετά. Σήμερα προβλέπω να τελειώνω αλλά το σημαντικότερο είναι πως κατάφερα να καταλαβω τι παιζει με τους προαγωγούς των γονιδίων, τις θεσεις προσδεσης του ριβοσώματος και κυριως τι γινεται με τα κωδικονια, αντικωδικονια και το ισοδεκτικο tRNA. Καταφερα να λυσω και ενα ρημάδι ερώτημα το οποίο παίζει να με ταλαιπώρησε πάνω από 6 ώρες και μόλις το έλυσα πήγα για ύπνο όλο χαρά. Το πρωι βέβαια είχε τον αξύπνητο αλλά οκ τα καταφερα με τον Τάκη και τη Λίτσα να φωνάζουν πως θα αργήσω στο γραφείο λες και θα έχανα την πρώτη ώρα από το μάθημα. Θεε μου τι σχολικά κατάλοιπα είναι αυτα?? Τέλος παντων στο γραφείο ήρθα φρέσκια φρέσκια και φρεσκαρίστηκα ακόμα περισσότερο με καφεδάκι!! Τώρα χαλαρά debugging, μουσικούλα λίγο από μπλογκάκι και λίγο τσατ πάμε για δεύτερο καφέ και είμαστε μια χαρά! Είπαμε δεν θα του περάσει με την καμία!! 


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...