25 April 2007

Εδώ και κάμποσες ώρες προσπαθώ να βάλω έναν counter στο Blog, αλλά δεν τα καταφέρνω με τίποτα. Που θα μου πάει θα το βρω το κόλπο. Αφήστε που έχω βρει και έναν πολύ πολύ ωραίο counter. Αλλά έτσι είναι, επειδή το θέλω τώρα δεν μπορώ να το φτιάξω. Τώρα φταίω εγώ να αρχίσω την γκρίνια? Ποιός σοβαρός blogger δεν έχει ενα counter στο Blog του?? Όλοι. Δεν θα έχω εγώ? Θα βάαααλω έτσι για να σκάσουν οι "οχτροί" μου! Με μάτιασαν μάλλον. Βρε Αγγελικούλα δεν με ξεματιάζεις λέω εγώ. Καλέ να σας ρωτήσω ξέρετε αν μπαίνει χάντρα θαλασσιά που λέει και το άσμα στο Blog??? Να κρεμάσω μια άμα είναι να μην έχω άλλα προβλήματα. Δεν γίνεται να μην έχω counter, το ελληνικό Internet με χρειάζεται όπως είπε και η Αιμιλία. (Αιμιλία δες το λογαριασμό σου την ταχτοποίησα τη εκκρεμότητα που είχαμε ;-) ).

1 comment:

atzelina said...

Ekana oti mporousa smaroula mou den kserw an epiase omws.....Elpizw omws na breis ton counter prin ginei to kefali sou POURES....

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...