26 December 2007

Ταξίδι στο Helsinki vol. 3

Η πτήση πηγαίνει καλά! Τα παιδιά ο Γ και ο Λ δεν μπορώ να πω μου συμπαραστέκονται με τον καλύτερο τρόπο γιατί έχουν καταλάβει περί τίνος πρόκειτε. Φτάνουμε Βουδαπέστη με πολύ μα πάρα πολύ ομίχλη. Εκεί θα πρέπει να περιμένουμε 2 ώρες μέχρι να πετάξουμε για Helsinki. Πίνουμε ένα καφέ και η ώρα περνάει σχετικά γρήγορα με πολύ κουβέντα για το τι θα ψωνίσουμε στην επιστροφή από τα duty free!!!! Μας βάζουν ωράια και καλά στο αεροπλάνο και δεν προλαβαίνουμε να δέσουμε τις ζώνες μας και μας βγάζουν πάλι με δικαιολογία "technical problems". Μας πηγαίνουν πάλι πίσω με το λεωφορείο και η δικιά μου η καρδιά έχει πάει από τη Βουδαπέστη στην Κούλουρη και πίσω. Κυρία όμως δεν λέω τίποτα. Τελικά μετά από 2 ώρες καθυστέρηση μπαίνουμε στο αεροπλάνο για τον τελικό μας προορισμό. Ποτέ δεν μάθαμε γιατί μας έβγαλαν από το αεροπλάνο και μετά μας έβαλαν σε ενα άλλο! Έτσι απλά για την ιστορία την ίδια ώρα που φεύγαμε εμέις για Helsinki έφευγαν άλλες 2 πτήσεις για Helsinki οι οποίες είχαν και αυτές καθυστέρηση. Κανονικά θα έπρεπε να φτάσουμε Helsinki στις 22:10 αλλά με την καθυστέρηση στη Βουδαπέστη φτάσαμε 11:50 (και πολυ γρήγορα μάλιστα σε 1 ώρα και 50 λεπτά αντί για 2 ώρες και 30 λεπτά). Ευτυχώς σκέφτομαι όλα πήγαν καλά κάτσε να πάρω και ένα τηλέφωνο τους δικούς μου να μην ανησυχούν και πάμε γαι τις βαλίτσες. Αμ δε, που ήθελα να πάρω και τηλέφωνο, μετα την επιστροφή μου έμαθα οτι η εταιρεία που είχα το καρτοκινητό μου δεν έιχε συμβαση για περιαγωγή (ελληνιστί roaming) με κανένα πάροχο της Φιλανδίας. Θα έπρεπε δε να τους ευχαριστήσω για να μην πω και τίποτα άλλο που μπορούσα να δέχομαι τηλέφωνα και να στέλνω μηνύματα!!! Τελος πάντων, ευτυχώς που δοκίμασαν και με πήραν οι δικοί μου τηλέφωνο πριν προλάβω και χρεώσω τα παιδιά!!! Πάμε για τις βαλίτσες!!! Στον ίδιο ιμάντα που θα έβγαιναν οι δικές μας θα έβγαιναν και οι βαλίτσες από άλλες 2 πτήσεις. Ξεκινάνε να βγαίνουν όλες μαζί οι βαλίτσες ανακατεμένες από όλες τις πτήσεις!! Μετά από 10 λεπτά παίρνει τη βαλίτσα του ο Γ μετα από άλλα 10 λεπτά και ο Λ αλλά η δικιά μου άφαντη!! Περνάει μισή ώρα από την ώρα που είμαστε εκεί και αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια! Έχουν βγει σχεδόν όλες οι βαλίτσες και έχουμε μείνει εμείς οι τρεις και κανα δυό ακόμα! Τα παιδια και πάλι μπροστά μου κύριοι "Μην στεναχωριέσαι βρε δεν εχουν βγει όλες". Μετά έμαθα ότι πίσω μου και σιγά είχαν και αυτοί αρχίσει να ψάχνονται για τις επόμενες ενέργειες μας!! Και έχουμε μείνει οι τρεις μας και μια πορτοκαλί βαλίτσα που γυρναγε γύρω γύρω εκνευριστικά και κανείς δεν ήταν εκέι να την πάρει, και ένα "κέρατο" δεν ξέρω και εγώ τι ήταν. Πλέον έχω αποφασίσει ότι δεν θα πάρω βαλίτσα και αρχίζω να συμβιβάζομαι με την ιδέα. Την ώρα που γυρνάω να πω στα παιδιά, πάμε να δούμε τι θα γίνει στα απολεσθέντα τσουυυυπ η δικιά μου κουνιστή και λυγιστή! Είχε κάνει τη μικρή της επανάσταση, βγήκε όποτε ήθελε αυτή και όχι όποτε έπρεπε (ή μάλλον βγήκε όταν ένας κυριούλης είδε ότι κάτι είχαν αφήσει κάτω από τον ιμάντα)! Περιττό να σας πω ότι το μυαλό μου ήταν τόσο θολωμένο που δεν σκεφτόμουν νωρίτερα να πάω να δω τι θα γίνει. Να είναι καλά τα παιδιά που μου έδιναν κουράγιο!! Είχα δε τέτοια χαρά με την βαλίτσα μου που μόνο που δεν την πήρα και στο γραφείο όλη την εβδομάδα. Για να μην το τραβάω περισσότερο (από όσο το έχω ήδη κάνει) πέρνουμε ένα ταξί και βουρ για το ξενοδοχείο στο κέντρο της πολής που μας είχε κλείσει γαι 2 μέρες η Ν. Φτάνουμε 01:30 κάνουμε check in και ταυτόχρονα ρωτάμε την κοπελιά για τα δωμάτια πέραν της Τρίτης. Μας λέει ότι δεν υπάρχει αλλά την Τρίτη το μεσημέρι να ρωτήσουμε πάλι (ναι θα έφευγα από το γραφείο για να πάω να ρωτήσω για δωμάτιο την Τρίτη, τι μας είπε και αυτή ποτέ δεν κατάλαβα). Η ώρα έχει πάει 2 καιιιιιιι βάλε ένα μπανάκι και νάνι! Δεν ξέρω πως μου κατέβηκε, αλλά στις 7:00 που κατέβηκα για πρωινό ρώτησα πάλι για τα δωμάτια έναν κυριούλη αυτή τη φορά και πολύ πρόθυμα μου είπε μα και βέβαια έχουμε, μέχρι πότε θα έιστε εδω??? !!!!!! Πως έγινε και στις 2 δεν είχαν δωμάτια, και στις 7 είχαν επίσης ποτέ δεν κατάλαβα!! Την Τρίτη το απόγευμα δεν μπορούσα ούτε εγώ ούτε τα άλλα παιδιά να μπούμε στα δωμάτια μας γιατί η κοπελίτσα είχε ακυρώσει τις κάρτες μας.......

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ! !

2 comments:

Elerran said...

Πληροφορίες ότι εγώ γκαντέμιασα το ταξίδι σας ελέγχονται ως αναληθείς...
Αφού δεν έπεσε το αεροπλάνο, καλά είσαστε... :D

SmaGeo said...

Πάντως κάποιος "καλός άνθρωπος" μου είπε: Μα δεν ζήτησες να πας ταξίδι με τον "elerran"? Μπορεί να μην πήγες μαζί του αλλά κάτι απο την ... τύχη του το πήρες μαζί σου!!!! ;-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...