10 July 2008

Ο γάμος της χρονιάς

Το Σαββατο που μας πέρασε έγινε ο γάμος της χρονιάς. Για να μην ξεχνάμε όμως τη γκρίνια μας εγώ δεν μπόρεσα να πάω αφού είχα την @#$%$#@ εξεταστική. Έμαθα λοιπόν ότι έγιναν πράγματα και θαύματα εκεί και εγώ τα έχασα. Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ο αγαπητός μας Αντωνάκης (και να προσέχουμε σας παρακαλώ σε ποιόν αναφερομάστε) παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του και ταυτόχρονα την εκλεκτή φίλη όλων μας Αγγελικούλα (γνωστή και ως Αγγελικούλα ζάχαρη , Αγγελικούλα μέλι κ.τ.λ. κ.τ.λ μην γράψω και όλο το ποίημα). Ο γαμπρός κούκλος αλλά συνήθως τη νύφη κοιτάει ο κόσμος!! Άκουσα λοιπόν ότι ήταν η νύφη της χρονιάς, εντυπωσιακή, εκθαμβωτική και όλα τα υπόλοιπα. Ο γάμος των παιδιών έγινε στην Πάτρα στην οποία όλοι μας έχουμε κάτι να μας τραβάει εκεί! Εγώ προσωπικά μετακόμιζα ανετότατα στην Πάτρα και ας μην έχω καμιά σχέση με το μέρος (άσχετο με το θέμα μας). Στο γλέντι τρελλό κέφι και ασταμάτητος χορός από Έλληνες και .... αλλοδαπούς - άκου να πάει ο κινέζος (δεν είναι ρατσιστικό όπως το γράφω thats a fact, όπως λέει και ο ίδιος) και να μην πάω εγώ - και στο τέλος και μπουζούκια. Έμαθα δε ότι ο μέγας προδότης (ο kartman) ήταν πρώτος στο χορό μαζί με τον elleran και τον Κωστάκη μας, άσε που και η πατατούλα σηκώθηκε και χόρεψε!! Μπράβο παιδιά ελπίζω να ρίξατε και μια στροφή για μένα, να ήπιατε και κανένα ποτηράκι παράπάνω και για μένα στην υγειά των νεονυμφων. Έμαθα πολλά αλλά δεν μπορώ να τα γράψω όλα γιατί είναι γνωστό ότι αυτολογοκρίνομαι πολυ εύκολα. Άντε παιδιά να ζήσετε και να μας κάνετε πολλά μα πάρα πολλά "αντωνο-αγγελάκια". Αααααααααααα και για να μην ξεχαστώ και με μαλώσετε και στα δικά μας οι ελεύθερες και οι ελεύθεροι ..... ;-)

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...