08 July 2008

Εξεταστική ! ! !

Είναι γεγονός πως κανείς μα κανείς φοιτητής δεν γουστάρει (με όλη τη σημασία της λέξεως) τις εξεταστικές. Έτσι λοιπόν και εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό. Θα μπορούσα να είμαι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, όμως ΌΧΙ αυτή η εξαίρεση και όχι σε αυτόν τον κανόνα!!! Είμαι σε μια κατάσταση τραγική τον τελευταίο μήνα. Έχασα το γάμο της χρονιάς γιατι απλά πολύ απλά έγραφα μάθημα. Ελπίζω Αγγελικούλα μου να μην μου κρατήσεις κακία ξέρεις πόσο πολύ θα ήθελα να είμαι εκεί, όπως ξέρεις ότι έστω και με τη σκέψη ήμουν εκεί. Έτσι λοιπόν περνούν οι μέρες και αρχίζω να τραβάω γραμμές σαν τους φυλακισμένους πάνω στους τοίχους για το πόσες μέρες έμειναν μέχρι το τέλος και αυτής της μαρτυρικής εξεταστικής. Ένα ακόμη γεγονός είναι ότι δεν μου αρέσει η βιολογία. Τώρα θα μου πείς τελικά δεν σου αρέσει η βιολογία ή δεν πας μια αυτόν που σου κάνει βιολογία. Μάλλον και τα δύο!!! Δεν μπορεί ρε παιδί μου στην τελική να περνάω ότι φυσική κυκλοφορεί, από μηχανική μέχρι πυρηνική και από σχετικότητα μέχρι κβαντική αέρα και με βαθμούς, δεν μπορεί να περνάω αέρα όλα τα μαθηματικά, δεν μπορεί να περνάω αέρα όλες τις χημείες αλλα βιολογία να μην μπορώ με τίποτα. Κάτι δεν παέι καλά!!! Στην αρχή πίστευα ότι φταίω εγώ, μετά τα βιβλία, μετά ο καθηγητής. Τελικά όλοι έχουν μια ευθύνη γιατι δεν γίνεται ρε φίλε να είμαι τόσο βλάκας ή τόσο στόκος που να μην μπορώ να το περάσω το τιμημένο για μάθημα!!!!! ΕΛΕΟΣ!!! Δεν μπορεί ρε φίλε να μου λες κοίτα δεν το διαβάζεις γιατί δεν το θεωρεις σημαντικό, γιατί σου λέω πραγματικά ότι το διαβαζω και δεν έχω τρόπο να το περάσω το τιμημένο, για να ησυχασεις και εσύ αλλά και εγώ από σένα. Για μια ακομη φορά η βιολογία θα είναι αυτή που θα με καθυστερήσει ένα χρόνο για να πάρω πτυχίο!!! Είναι λοιπόν να μην έχω τα νεύρα μου με τις εξεταστικές. Αποτέλεσμα όλου αυτού του άγχους είναι οι σημερινές έντονες ζαλάδες (αν και είχα από μέρες κάποια σημάδια ότι κάτι δεν παέι καλά) και στο τέλος η λιποθυμία! Διάγνωση "υπόταση με λιποθυμικές τάσεις" και το κορυφαίο όλων "χαμηλό ζάχαρο στα όρια της υπογλυκαιμίας 0,54mg/dl" (αυτό το τελευταίο για όσους με ξερετε είναι για πολλά γέλια) και στο τέλος δύο μέρες υποχρεωτική ξάπλα. Δεν μπορώ και δεν αντέχω άλλο τόσο διάβασμα. Γενικά έχουμε πει είμαι γκρινιάρα και παραπονιάρα μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, όμως με το διάβασμα δεν γκρινιάζω εύκολα γιατί απλά πολύ απλά είναι κάτι που μου αρέσει και το κάνω πολύ ευχάριστα, όμως φέτος ήταν μια πολύ μα πάρα πολύ δύσκολη χρονιά σε όλα τα επίπεδα, προσωπικά, στη δουλειά στη σχολή στο σπίτι είχα ένα σωρό πράγματα!! Αυτό το μήνα κλείνει ένας κύκλος ενός χρόνου μέσα στον οποίο έζησα πολλά από αυτά που εύχομαι πολλοί να ζήσουν και να περάσουν και ακόμα περισσότερα από αυτα που ειλικρινά δεν εύχεσαι ούτε στον εχθρό σου να αντιμετωπίσει. Όλα μαζί μάλλον έκαναν ένα εκρηκτικό μίγμα που ήρθε η ώρα τώρα να κάνει μπουμ, και το έκανε στην χειρότερη στιγμή που θα μπορούσε. Μου τη δίνει η εξεταστική όπως θα έλεγε και ο γκρινιάρης από τα στρουμφάκια. Μου τη δίνει που έχω γράψει δύο post σε ένα, με παραπλανητικό τίτλο που αφόρα μόνο το ένα μέρος του post. Μου τη δίνει που δεν μπορώ να βάλω τη σκέψη μου σε μια τάξη. Μου τη δίνει ...........

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...