16 August 2009

Διακοπές ενόψει ....

Ναι ναι αγαπημένοι μου φίλοι / αναγνώστες έφτασε η ώρα να την κάνω και εγώ με ελαφρά πηδηματάκια για διακοπούλες! Να γεμίσουν οι μπαταρίες να αδειάσει το μυαλό και να γυρίσω άλλος άνθρωπος ώστε να μπορώ να σας γκρινιάζω και να παραπονιέμαι ξανά με ανανεωμένη διάθεση. Υπόσχομαι με την επιστροφή να φέρω και .... καινούργιες εικόνες μαζί μου! Εικόνες βγαλμένες από τα ... παιχνίδια του μυαλού και του φακού!
Τα λέμε πάλι σε λίγες μέρες καλή αντάμωση .... και καλή ξεκούραση σε όλους μας!

http://dl6.glitter-graphics.net/pub/351/351756zit4ftj0up.jpg

1 comment:

y said...

Ήρθε η ώρα λοιπόν?Σμαρούλα μου σου εύχομαι να περάσεις καλά,και οι μέρες εκεί που θα είσαι να περάσουν όσο πιο αργά γίνεται.Να γυρίσεις ανανεωμένη και ακόμη πιο δυνατή απότι ήδη είσαι.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...