23 July 2009

Χρονοντούλαπο αναμνήσεων ...

Κατά καιρούς μου αρέσει να ανοίγω το χρονοντούλαπο των αναμνήσεων μου. Αυτο το flashbacking μου αρέσει πολύ όπως εχουμε πει και παλιότερα σε άλλο ποστ. Ο λόγος που το κάνω πολλές φορές είναι για να δοκιμάσω τα όρια μου και να τσεκάρω κατά πόσο έχω κλείσει τους ανοιχτούς λογαριασμούς μου με το παρελθόν μου. Κατα πόσο τα έχω βρει σε όλα με το παρελθόν μου. Οφείλω να παραδεχτώ ότι κάποιες φορες δεν ειναι επιτυχημενη η προσπάθεια αλλά παντα αξίζει τον κόπο. Στο flashbacking των τελευταίων ημερών έτυχε να βρω μπροστά μου ένα τραγούδι το οποίο μου άρεσε και μου αρέσει πάρα πολύ. Έτσι είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

Roxette και Spending My Time για σήμερα.


1 comment:

y said...

Πρέπει να ανοίγουμε το χρονοντούλαπο που έχει ο καθένας μας,για να πετάγονται ξανά όλες μας οι όμορφες αναμνήσεις,για να αγαπάμε τα λάθη μας ακόμη περισσότερο,και να φεύγουν τα φαντάσματα που επιχειρούμε να κρατάμε κλειδωμένα...Καλά να περνάς Σμαρούλα μου..

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...