10 September 2009

Με τα μάτια της ..... Χρύσας

Τον τελευταίο καιρό (και μετά την καλοκαιρινή εξεταστική μου) δεν μπορώ να ανοίξω βιβλίο, δεν μπορώ να κάτσω να δω τηλεόραση (αυτό βέβαια δεν είναι αναγκαία κακό :-) ) και γενικά κουράζομαι πολύ εύκολα. Συνεχίζω να θέλω ρέκλα και διακοπές αλλά προς το παρόν το παλεύω καλά. Κανονίζω βεβαίως αποδράσεις "εξωτερικού" οι οποίες θα γίνουν σε σύντομο χρονικό σιάστημα. Ας όψονται οι εκλογές που μου κλείνουν ένα πολύ ωραίο ΣΚ (γιατί μέσα σε όλα είμαι και ευσυνήδειτη πολίτης, άσε που μου αρέσουν και οι εκλογές :-) ). Στις διακοπές λοιπόν είχα πάρει, όπως κάθε φορά, ένα βιβλίο μαζί μου αλλά μόλις διάβαζα 2 άντε 3 γραμμές το έκλεινα με δύναμη κα το έβαζα πάλι στην τσάντα. Το βιβλίο βέβαια δεν έμεινε αδιάβαστο μιας και η Χρύσα διάβασε το δικό της αλλα .... και το δικό μου. Εγώ πάλι το έριξα στη φωτογραφία και δεν με νοιάζει καθόλου που δεν μπορώ να διαβάσω ακόμα και τώρα! Καλό μου κάνει. Με τα μάτια της Χρύσας διάβασα το δικό της αλλά και το δικό μου βιβλιαράκι. (Να είσαι καλά φιλενάδα, μήπως να διάβαζες και να έδινες το καλοκαίρι εξετάσεις και για μένα??). Οι φωτογραφίες που τράβηξα πολλές και όπως έχω υποσχεθεί θα ανεβάσω και άλλες. Αλλά .... ποιές?? Ας κάνω μια ακόμα προσπάθεια να δω τι θα ανεβάσω σήμερα.

Κάπου εκεί κοντά είδα και τον ... Γκαλέτι (αλήθεια λέω ...)
Εκει βέβαια ήταν οι ... Βροντάκιδες και οι Φουρτουνάκιδες
Αν κοιτάξεις λίγο καλύτερα θα δεις σίγουρα τον ... Νέμο

Για το τέλος βέβαια .......


Με τα μάτια της Χρύσας ....

4 comments:

kritikia said...

Φιλεναδααααααααααααααααα!!!!!!!

Με τα ματια μου ε??????

Χαχαχαχαχα...

Καλα ηταν στις διακοπες..αναστεναξαν οι πισινες, οι θαλασσες, οι ξαπλωστρες (εεεεεεεεε, οχι πονηρα), τα βιβλια..

Με τα ματια μου λοιπον..

Αντε και του χρονου βρε μωρο, να παμε ακομα πιο μακρια, πιο εξωτικα, πιο ωραια..

Φιλιααααααααααααααααα!!!

SmaGeo said...

Ε ναι φιλενάδα με τα μάτια σου. Αφού τα δικά μου την περισσότερη ώρα ήταν κλειστά. Δεν αναστέναξαν μόνο οι πισίνες, οι θάλασσες, οι ξαπλώστρες και τα βιβλία αλλα και οι καναπέδες και τα κρεβάτια. Τέτοιους ύπνους χρόνια είχα να κάνω. Με τα μάτια σου λοιπον ......

Πριν κανονίσουμε για του χρόνου ας τακτοποιήσουμε τις "εσω-εξωτερικές" χειμερινές αποδράσεις λοιπον ... :-)

Φιλιααααααααααααααααχχχχχχ!!! ;-)

kritikia said...

Σου εχω πει ποσο πολυ σε αγαπαω?

Και ενας απο τους λογους ειναι οτι ανηκεις και εσυ στο club μου..ξερεις ποιο εννοω..αυτο που αρχιζει απο παν και τελειωνει σε αθλιων..

Χααχαχαχαχαχαχαχα..

ΥΓ1 Φυσικα και θα κανονισουμε τα του εσω-εξωτερικου..

ΥΓ2 Τον Galletti τον ειδα και εγω στην Κνωσσο..και ηταν τοσο κοντα μου μαλλον θα ελεγες πανω μου (και οχι μην παει το μυαλο σας στο πονηρο παλι..)

SmaGeo said...

Οκ οκ τότε θα ανεβάσω και κάποια στιγμή τη φωτογραφία του Γκαλέτι που είναι .... πάνω σου (ναι το επιβεβαιώνω). :-) Εεεε οχι μην πάει το μυαλό κανενός στο πονηρό!! Δεν είμαστε και αντροχωρίστρες!! Ναι είμαι πανάθλια το ξέρω ... ευχαριστώ ευχαριστώ. :-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...