18 September 2009

Τέλος εβδομάδας .....

Άλλη μια εβδομάδα πέρασε αρκετά γρήγορα θα έλεγα. Μια εβδομάδα η οποία ξεκίνησε βαρετά με πολύ δουλειά πολύ τρέξιμο και άγχος, συνεχίστηκε με την νίκη της ομαδάρας και έφτασε να τελειώσει με πολύ σκέψη. Έχω πει πολλές φορες ότι μου αρέσουν τα ταξίδια ακόμα και αν αφορούν τη δουλειά Έτσι μεσα σε ένα 24ωρο θα έπρεπε να σκεφτώ διάφορα που αφορούν τη δουλειά και αν τελικά με ... ενδιέφερε ένα ταξίδι Ελσίνκι για μια ακόμα φορά. Δεν χρειάστηκε τελικά να σκεφτώ και πολύ ...... Ήταν η πρώτη φορά που ΔΕΝ ήθελα ενα τέτοιο ταξίδι και δεν το ήθελα κάτω από τις προυποθέσεις που υπήρχαν αλλά και γιατί μέσα σε μισή ώρα κατάφερα να βρω τουλάχιστον 7 λόγους που δεν θέλω τελικά να πάω. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω μια τέτοια απόφαση τόσο γρήγορα και δεν με χάλασε. Μέσα σε όλα αυτά δήλωσα και άδεια 29 και 30 Οκτωβρίου και αυτό γιατί.............................. Munich Ich komme. Ετοιμάζομαι για απίστευτο πενθήμερο στην (ίσως) πιο αγαπημένη μου πόλη! (Είπαμε έχω περάσει απίστευτα στο Μόναχο για πολλούς πολλούς μήνες και πολλούς πολλούς λόγους ;-) ).

Post in a post και πάλι....

Τις τελευταίες ώρες ακούω συνέχεια το παρακάτω τραγούδι! Έχω σκοπό σε άλλο ποστάκι ίσως και μέσα στο ΣΚ (ανάλογα με τα κέφια :-) να κάνουμε κουβέντα για τους επόμενο στίχο ....

I need one chance only one chance to make life shine

Για σήμερα λοιπόν Cyanna και Shine




No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...