27 September 2009

Party .... ήταν και πέρασε.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRv5vQQ3qlf-TM6YHMjt0-oVMhWwO1HU-rY4xLLNHAEBkDONFIeKQAbpjBGYpFtLQ5gbZmvteoWV0KdGOLyREzqs76SUPW0v0n8VDFLr5HGkrtTUiNZTOLAg9ZHqbwygz4QNsagaIOR0c/s400/Party1.gif

Όπως έχετε καταλάβει οι περισσότεροι που με γνωρίζεται είμαι ένας άνθρωπος που δεν εκδηλώνεται εύκολα και γενικά δεν είμαι άνθρωπος των άκρων. Επίσης έχετε καταλάβει πως ναι μεν είμαι άνθρωπος της εξόδου αλλά δεν είμαι και party animal. Την Παρασκευή που μας πέρασε λοιπόν αποφάσισα τελευταία στιγμη να πάω σε ένα party και κυρίως μπορώ να πω ότι το έκανα για 2-3 ανθρώπους τους οποίους εκτιμώ αφάνταστα και τους αισθάνομαι πολυ κοντά μου (παιδιά ξέρετε εσείς ποιοί είστε). Στην αρχή ακόμα και την ώρα που φτάσαμε στο χώρο του party είχα κάποιους ενδοιασμούς αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην περάσω καλά. Όπως και έγινε!! Απλα θα σας πω πως πέρασα καλύτερα και από ότι θα μπορούσα να φανταστώ στο πιο τρελλό μου όνειρο!! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν σταμάτησα να τραβάω φωτογραφίες και το υλικό που κατάφερα και τράβηξα είναι .... αποκαλυπτικό του πόσο καλά περάσαμε. Δυστυχώς για να προφυλάξω την ανωνυμία των φίλων μου δεν θα σας ανεβάσω κάποια απο τις φωτογραφίες απλά θα σας περιγράψω δύο αντε τρεις μόνο σκηνές! Η μια φωτογραφία είναι με πολλές όμορφες γυναικείες παρουσίες ανάμεσα σε δίμετρους ...... βολειμπολίστες, η άλλη οι ίδιες όμορφες γυναικείες παρουσίες αγκαλιά με γνωστό και πολυνίκη προπονητή του βολεϊ και η τρίτη ξανά οι ίδιες παρουσίες ανάμεσα σε δύο ..... δελφίνια της ελληνικης κολύμβησης και πρωταθλητές Ευρώπης. Η βραδυά ήταν γεμάτη απο αθλητές και αθλήτριες του μεγαλυτερου συλλογου στην Ελλάδα οπως καταλάβατε. Βέβαια ίσως θα πρέπει να σταθώ περισσότερο σε αυτά τα άτομα τα οποία έγιναν η αιτία να πάω σε αυτό το party, και έγιναν η αιτία να γράψω αυτό το ποστ. Όμως όπως λέει ο σοφος λαός μας "τα λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι". Παιδιά επαναλαμβάνω ξέρετε εσείς σε ποιούς αναφέρομαι σας το έχω πει και άλλη φορά σας ευχαριστώ πολύ που είστε δίπλα μου με κάνετε καλύτερο άνθρωπο.

Περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία να σας δω και πάλι από κοντά όλους και μάλιστα πολύ σύντομα!! Να ξέρερε ότι έχετε τη σκέψη μου μαζί σας από το βορρά έως το νότο. ;-)

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...