20 January 2010

Για μένα ...

Το έχουμε πει πολλές φορές και γκρινιάρα είμαι και παραπονιάρα. Τον τελευταίο καιρό όμως για ένα περίεργο λόγο ούτε γκρινιάζω πολύ ούτε και παραπονιέμαι. Παράξενο ναι απίθανο όχι! Έχω πει ότι πρέπει να αλλάξω κάποια πράγματα που αφορούν εμένα γιατί όπως το βλεπω είμαι μια κατηγορία μόνη μου! Όχι οτι το προσπαθώ ιδιάιτερα αλλά έτσι μου βγαίνει.

Γιατί αυτός ο πρόλογος θα μου πείτε. Μα είναι απλό είπαμε μια κατηγορία μόνη μου είμαι. Έτσι λοιπόν ενώ έκατσα να δω βόλεϊ την αγαπημένη μου ομάδα αποφάσισα ότι θέλω να γράψω ένα ποστ .... εδώ και τώρα το οποίο έτσι απλά να γράφει για τα πράγματα ακόμα και τους ανθρωπους που μου αρέσουν χωρίς να υπάρχει απαραίτητα σειρά προτίμησης ....
Πάμε λοιπόν να δούμε ...

Η σοκολάτα, ο Θρύλος, το i-phone, το τέννις, το "The Big Bang Theory", το νέο μου PS3, το ποδήλατο μου, η φωτογραφία, ο "Αρχοντας των δαχτυλιδιών", ο "Πόλεμος των Άστρων", να γράφω άπειρα ποστ στον υπολογιστή και μετά να τα λογοκρίνω και να μην ανεβάζω κανένα, το χιούμορ του πατέρα μου, η μάνα μου οταν την νευριάζω :-) , η φυσική, τα μαθηματικά, οι τσίχλες, οι φίλοι μου, να μιλάω στο τηλεφωνο με συγκεκριμένα μόνο άτομα, να βλεπω ποδοσφαιρο, να πηγαίνω στο γήπεδο, το χιόνι, οι καραμέλες με γεύση κανέλα, να ακούω τους άλλους να μιλάνε, να μοιράζομαι ότι αγαπώ, το "γλάρο Ιωνάθαν Λιβινγκστον", να τσαντίζω ένα συγκεκριμένο πρόσωπο ;-) (ξέρει αυτό) , ο Superman, ο Batman, μα πανω απο όλους και όλα ο Spiderman, τα καρτούν, τα αρωματικά κεράκια, το τζάκι, το κοκούνινγκ, η θάλασσα, το ηλιοβασίλεμα, τα ταξίδια, οι μυρωδιές των Χριστουγέννων, ο Rubik's cube, ο ΑΡΚΑΣ, το κόκκινο χρώμα, η μουσική, να γελώ ακόμα και όταν είμαι στεναχωρημένη, η τάξη στα πράγματά μου, να μην χαλάω εύκολα χατήρια, τα ρολόγια, η καθαριότητα (εντάξει μπορεί να είμαι και υποχόνδρια), το καλοκαίρι, οι διακοπές, ο καφές, το φλασμπακινγκ, το μπλογκάκι μου, το λαπτοπάκι μου, το Internet shopping, η ρακέτα μου, τα επιτραπέζια παιχνίδια, ο donald duck και ο daffy, o Einstein, τα παγωτά, τα καράβια και τα αεροπλάνα, το Μόναχο, ο Παλαμάς και ο Καζαντζάκης, τα ψώνια (σε μαγαζί εννοώ και όχι τα άλλα βρε σεις αμέσως να με παρεξηγήσετε).

Και ναι η ομαδάρα μου κέρδισε την Τρεντίνο!!! :-) (είπαμε μια κατηγορία μόνη μου.)


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...