16 March 2010

Άσχετα ...

Με την καμία όμως δεν μπορώ να βάλω τη σκέψη μου σε τάξη και να γράψω ένα ολοκληρωμένο ποστάκι! Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω ... ότι μου έρχεται στο μυαλό! Για να δούμε τι θα ... δούμε.

  • Δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω χρόνο να "φτιάξω" το καινούργιο λαπτοπάκι μου! Έτσι δουλεύω με το λαπτοπάκι της δουλειάς. Από το οποίο ποστάρω αυτή τη στιγμή. Μιλάμε για μέγάλη τεμπελιά. :-(
  • Από χτες με εχει πίασει μια απίστευτη βαριεστημάρα και πίστευα ότι μου φταίει η "τσαγκαροδευτέρα". Αλλά μπααααααα..... Κάνει πολύ βαριεστημάρα και σήμερα.
  • Επιτέλους μάζεψα το γραφείο μου! Επιτέλους η μαμάκα μου είναι χαρούμενη που έχω μαζεμένο γραφείο.Μανούλα δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα μείνει έτσι για πολύ καιρό ακόμα. Συγνωωωωωωωωωώμηηηηηηη. :-)
  • Εκτός από βαριεστημάρα μάλλον κάνει και νύστα σήμερα.
  • Ευτυχώς παίζω τέννις σήμερα να ξεδώσω και να βγάλω πολύ πολύ μα πάρα πολύ ενέργεια. Βέβαια προβλέπω τρελλούς διαλόγους και σήμερα στο μάθημα. Του στυλ: "Κ: Μην κάνεις σλάις Σμαρούλα! Σλάις σου είπα να κάνεις?? --- Σ: Τσούκου. --- Κ: Ε γιατί κάνεις σλάις?? --- Σ: Χμμμμμ εεεεεε ναι χμμμμμμ εεεεεεε. Μήπως να αγοράσω την καινούρια ρακέτα BLX της Wilson ??:-) !" (το πιθανότερο είναι να τον στέλνω αδιάβαστο τον ανθρώπο με τις απαντήσεις μου χιχιχιχιχιχιχι).
  • Αγόρασα ένα φανταστικό μυλαράκι για το ... γραφείο! Ναι βρε να παίζω σαν παιδάκι και εγώ. Αυτό το λένε παλιμπαιδισμό μάλλον εεε?? Ε και?? Εμενα δεν με πειράζει καθόλου. :-)
  • Πρέπει να κανονίσω έξοδο για ποτό! Λέμε τώρα γιατί τον τελευταίο καιρό με ... χαλάει. Και όταν λέω με χαλάει εννοώ ότι την "άκουσα" με δύο μπύρες την Παρασκευή που μας πέρασε. :-) Πως γένεν ατο?? Ε δεν βαριέσαι τι θα κάνω θα πίνω όλο το ... Βόσπορο και την Κασπία?? :-) (Πιστευω θα επανέλθω σύντομα στα παλιά στάνταρτ μου)
  • Αυτή τη στιγμή που γράφω παίζω και με μια καραμούζα που έχει ξεμείνει από ένα σουρπραιζ πάρτυ που κάναμε στο γραφείο! Φρρρρρρρρρρρρρρρ λέμε! Φρρρρρρρρρρρρρρρ!! Πέναλτι, πέναλτι ..... ώπα ώπα λάθος πόστ. :-)
  • Έχω αρχίσει και βρίσκω το κέφι μου! Μου υποσχέθηκα και έβαλα στοίχημα με μένα και για μένα να μην χαλιέμαι για ΚΑΝΕΝΑΝ και για ΤΙΠΟΤΑ! Στην τελική σε όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!!
  • Αυταααααααααααααά βαριέμαι να γράφω άλλα, ίσως το βράδυ πάλι, ίσως άυριο!

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...