23 March 2010

Ποδηλατο ..... δρομίες

Είπαμε απο το Σεπτέμβρη την έχω καταβρεί με το τένις. Μια χαρά μέχρι εδω, κανονικά προπονήσεις 2 φορές την εβδομάδα και άμα βρω και καλή παρέα άλλη μια φορά ακόμα Σάββατα ή Κυριακές. Το περασμένο ΣΚ λοιπόν λόγω ντέρμπι δεν μπορούσαμε να παίξουμε στο ΟΑΚΑ έτσι αποφάσισα να ξεσκονίσω λιγάκι το ποδηλατάκι μου. Σάββατο πρωί στο ποδηλατάδικο να πάρω ένα παγούρι που πάντα ήθελα :-) , ένα φωτάκι για το βράδυ και ένα τσαντάκι ώστε να μην χάνω ως συνήθως το ταχύμετρο, το φωτάκι και να μπορώ να βάλω και κανένα κλειδάκι για ώρα ανάγκης. Το ξεσκόνισα το γυάλισα του φούσκωσα τα λαστιχάκια του, έβαλα γράσσο στην αλυσίδα του και αντισκουρικό και έτοιμο για βόλτες. Πρώτη βόλτα προς Άγιο Στέφανο από τον παράδρομο της εθνικής (Σάββατο απόγευμα) και το κοντεράκι μου έγραψε περίπου 15 χιλιομετράκια (πήγαινε και έλα και με κανα δύο διαδρομές για τον έλεγχο πριν αποφασίσω να πάω πιο μακρυά). Not bad not bad at all για αρχή (και πάλι). Λέω να το καθιερώσω τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Ο καιρός πλέον έχει ανοίξει η μέρα έχει μεγάλωσει αρκετά (και θα μεγαλώσει περισσότερο από το ερχόμενο ΣΚ) και όλα δείχνουν πως αρχίζουν και πάλι οι ... βόλτες με το ποδηλατάκι μου. Να με φυσάει ο αέρας στο πρόσωπο, να μην σκέφτομαι να ηρεμώ να γυμνάζομαι και πάνω από όλα να ... γουστάρω.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...