10 March 2010

New Laptop

Καιρό τώρα συζήταγα με τον Χάρη και τον Παύλο ότι κάτι δεν πάει καλά με το λαπτοπάκι μου! Ένα Fujitsu-Siemens λαπτοπάκι που έχω εδώ και 7 χρόνια και το οποίο το καημένο ναι μεν είχε φάει τα ψωμιά του από την άλλη δε, δούλευε αξιοπρεπώς! Δεν πέρασαν πολλές μέρες από την κουβέντα που είχαμε με τα παιδιά ώσπου ένα βραδυ εκεί που έγραφα μια εργασία άκουσα ένα ... "μπααααμ". Καλά μην φανταστείτε καμία έκρηξη αλλά ενα δυνατό θόρυβο ο οποίος ομολογώ πως ναι μεν με τρόμαξε στην αρχή αλλά το μυαλό μου γρήγορα απόθησε την ιδέα να προέρχεται από το λαπτοπ αυτός ο θόρυβος. Έσωσα την εργασία μου και συνέχισα να δουλέυω δεν περνάει λοιπόν ούτε μια ώρα και ...... δεύτερο "μπαμ". Δεν μπορώ να σας περιγράψω την λαχτάρα που πήρα όταν πλεον έιχα συνειδητοποιήσει ότι ο θόρυβος ήταν από το λάπτοπ. Ξανασώζω την εργασία μου και βγάζω τη μπαταρία! Μια χαρά τελειωσα με την εργασία μου και έκλεισα το λαπτοπάκι μου. Την άλλη μέρα το συζήτησα με τα παιδία και γελάγαμε λέγοντας ότι τα έπαιξε μάλλον η μπαταρία και ίσως να ... "'εσκασε" κανένα στοιχείο της. Σκέφτηκα δεν βαριέσαι αμα είναι από την μπαταρία θα το παλέψω ακόμα λίγο καιρό! Δεν είχα και πολύ όρεξη για να είμαι ειλικρινής ούτε να ψάξω ούτε να ασχοληθώ και πολύ με αυτό. Ήμουν βυθισμένη στη μιζέρια μου και έτσι το άφησα. Εδώ δεν είχα όρεξη για άλλα και άλλα γι αυτό θα είχα εδώ που τα λέμε! Οι εργασίες όμως δεν έχουν τελειωμό και έτσι αποφάσισα να τον ανοίξω και πάλι! Τις πρώτες ώρες όλα ρολόι! Σκέφτομαι δυνατά "μια χαρά η μπαταρία ήταν τελικά θα μας βγάλει μέχρι το τέλος της χρονιάς". Δεν πρόλαβα η "βρωμόστομη" να ολοκληρώσω την .... φωναχτή σκέψη και ακούω ένα ακόμα μπαμ (ίσως πιο δυνατό από τα άλλα δυο). Ένα θα πω μόνο! Τα είδα όλα από την τρομάρα μου. :-) Τελικά τι είχε γίνει??? Μα είναι απλό βρε κουτά! Είχαν αρχίσει να σκάνε τα ... πυκνωτάκια από το motherboard! Τέλεια εεε??? Πήρα άρον άρον μπακ απ και μη γελάσετε έβαλα να κοπιάρει ότι ήθελα και εγώ πήγα στο διπλανό δωμάτιο όχι και τίποτε άλλο αλλά μη γίνει και καμία στραβή (γειά σου ρε ατρόμητη Σμαρούλα :-) ). Ειλικρινά δεν ξέρω αν έκανε άλλο μπαμ μετά από αυτό, απλά τον έκλεισα τον καημένο .... και έτσι γράφτηκε το τέλος του πρώτου και αγαπημένου μου λάπτοπ. Δευτέρα έκανα μια έρευνα αγοράς (κάτι είχα στο μυαλό μου, τουλάχιστον με το ποσό που θα ήθελα και μπορούσα να ξοδέψω και με τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα να έχει) και Δευτέρα απόγευμα προς βραδάκι ανηφόρησα προς ΠΛΑΙΣΙΟ (ναι ναι μέγας χορηγός είμαι το ξέρω :-) ). Την ώρα που έφτασα ήμουν μεταξύ δύο. Ενός SONY Vaio και ενός Toshiba Satellite.

And the winner is ..... Toshiba Satellite L505-141 Plus

http://interacom.eu/_Code/UserFiles/ProductPictures/view/laptopToshibaSatelliteP300series.jpg


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...