24 March 2010

Πρώτο post απο το καινούργιο laptopακι μου.

Αυτό λοιπόν είναι και το πρώτο μου πόστ από το καινούργιο laptopακι μου. Μετα από 15 μέρες ακόμα προσπαθώ να το σετάρω. Έχει βλέπετε Win7 και μετά από τα XP όλα είναι τόσο διαφορετικά. Άσε που πρέπει να βρώ και ένα σωρό drivers για το πολυμηχάνημά μου, άσε που μια το διάβασμα, άλλη μια το τένις και μια το ποδήλατο δεν μου έχουν αφήσει και πάρα πολύ χρόνο ασχοληθώ με το laptopακι μου (όσο θα ήθελα τουλάχιστον). Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες από την καινούργια μου ... εμπειρία!! Αυτά για την ώρα σας χαιρετώ να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με το καινούργιο μου παιχνιδάκι. CU soon.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...