25 March 2010

Διαφορά νοοτροπίας ...

Την περασμένη εβδομάδα έκανα μια παραγγελία από το ίντερνετ και συγκεκριμένα απο το Tennis Warehouse Europe. Χτες λοιπόν παρέλαβα το δέμα μου και παρατήρησα οτι ένα από τα "προιόντα" που είχα παραγγείλει είχε λάθος νούμερο. Έστειλα ενα mail λοιπόν αργά το απόγευμα λέγοντας τους τι ακριβώς είχε γίνει και ρωτώντας αν υπήρχε η δυνατότητα της αλλαγής. Σήμερα το πρωί μου είχαν απαντήσει πάρα μα πάρα πολύ ευγενικά το ακόλουθο (σε ελεύθερη) μετάφραση:
"Αγαπητή Σμαρούλα λυπούμαστε ειλικρινά για το λάθος και σου κάνουμε γνωστό ότι το σωστό "προιόν" βρίσκεται στο τμήμα παραγγελιών μας και θα σου αποσταλεί μέσα στην ημέρα με τον ταδε κωδικό αποστολής. Θα σε παρακαλούσαμε να τυπώσεις τα παρακάτω επισυναπτόμενα αρχεία τα οποία είναι μια "φορμα επιστροφής" και ένα "δελτίο αποστολής" το οποίο και θα παραδώσεις στην εταιρία μεταφορών και η οποία θα παραλάβει το λανθασμένο προιόν από το σπίτι σου με δικιά μας χρέωση. Λυπούμαστε και πάλι για το λάθος και ελπίζουμε το λάθος αυτό να μην είναι αποτρεπτικό σε περαιτέρω συνεργασία μας. Σε ευχαριστούμε και πάλι για την προτίμησή σου στο Τennis Warehouse Εurope. "
Και σκεφτόμουν τι θα είχα τραβήξει αν το ίδιο λάθος είχε γίνει από Ελληνική εταιρία. Τα πάθη του Ιησού θα είχα τραβήξει μέχρι να κάνω (αν έκανα κόλας) την αλλαγή. Είναι τεράστια η διαφορά νοοτροπίας που υπάρχει σε αυτά τα θέματα μεταξύ των Ελλήνων και άλλων Ευρωπαίων (συγκεκριμένα αυτή η παραγγελία "διευθετήθηκε" από το τμήμα της Γερμανίας).

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...