08 June 2010

Τα πρέπει και τα θέλω...

Χμμμμ αποφάσισα σήμερα να ασχοληθώ με τα πρέπει και τα θέλω μου. Πήρα χαρτί και μολύβι και ενώ περίμενα να τελειώσει κάτι που είχα αφήσει στη δουλειά να τρέχει, δεν αντιστάθηκα στη λευκή γοητεία του χαρτιού. Σκόρπιες σκέψεις, οριζόντια, κάθετα διαγώνια όπως να 'ναι, εξάλλου ένα ντραφτ ήθελα να κάνω αφού σε λίγα λεπτά είχα αποφασίσει να τα γράψω και εδώ.
Γι αυτή τη χρονική περίοδο της ζωής μου έχω θέλω αλλά και πρέπει. Αν καταφέρω αυτά και τα βάλω σε τάξη και σε σωστή χρονική σειρά με βάση πότε πρέπει να γίνουν είμαι σε καλό δρόμο, αν όχι τότε .... δε βαριέσαι φτού και από την αρχή, που θα πάει θα τη βρω την άκρη.

Θέλω ...

... διακοπές.
... ξεκούραση.
... να περασω το καταραμενο το μάθημα.
... να παίζω πάνω απο 2 φορές την εβδομάδα τέννις.
... να πάω για ποτάκι.
... να κάνω νανάκια σαν πουλάκι.
... να μαζέψω λίγο το γραφείο μου.
... να παρω το καινούργιο iphone 4g.
... χαλάρωση.
... μεταγραφές.
... προπονητή.
... να χαλάω τα λεφτά μου.

Πρέπει ...

... να διαβάσω.
... να τσεκάρω το customer documentation.
... να δουλέψω.
... να ξεκουραστώ.
... να μην βαριέμαι.
... να ξεκολλησω το μυαλό μου.
... να πάω σε ένα γάμο.
... να κοιμηθώ νωρίς για να ξυπνήσω νωρίς.
... να ηρεμήσω.
... να χαλαρώσω.
... να πάω διακοπές.
... να μαζεψω το γραφείο μου.
... να κάνω οικονομία.
... να βάλω μια τάξη στις σκέψεις μου.

Πολλά κοινά θέλω και πρέπει αλλά κανένα δεν γίνεται.
Πολλά ερωτήματα όμως....

Τα θέλω μου είναι καλύτερα από τα πρέπει μου?
Τα πρέπει μου έχουν μεγαλυτερη προτεραιότητα από τα θέλω μου?
Τα πρέπει μου καταπιέζουν τα θέλω μου?
Τα πρέπει μου είναι περισσότερα από τα θέλω μου?
Τα πρέπει μου μήπως με κάνουν κομματάκι ενοχική?
Τα θέλω μου μήπως πρέπει να "απελευθερωθούν" λιγάκι?

Ή μήπως τελικα πρέπει να θέλω ...

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...