12 July 2010

.... 'Α-τιτλο.

Οι μέρες περνάνε γρήγορα, κοντεύουμε στη μέση του καλοκαιριού και εγώ μετράω ακόμα αντίστροφα μέχρι την Πάρασκευή για να τελειώσει και αυτή η "τιμημένη" εξεταστική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι και πάλι κατάφερα να γίνω χάλια, να σπάσουν τα νεύρα μου και να μην την παλεύω. Που θα πάει όμως 4 και σήμερα που λένε και στο στρατό. Δεν με νοιάζει πλέον ότι και να γίνει, δεν εχω κουράγιο και δύναμη να χαλαστώ άλλο. Στην τελική δεν έχω και πολύ όρεξη να είμαι έτσι και να μην με ανέχομαι. Έτσι και εγώ αφού δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο το γύρισα στην τρελλή. Από τώρα κάνω σχέδια για το ΣΚ, που θα πάω τι θα κάνω ...

Το έχω ρίξει στη φιλοσοφία. Φιλοσοφώ τη ζωή πλέον. Έχω κάνει και τη λίστα με τα βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω τώρα το καλοκαίρι ή τουλάχιστον αυτά που θα προσπαθήσω να διαβάσω. Ακούω πολλές ώρες μουσική ακόμα και το βράδυ που πέφτω για ύπνο ακούω μουσική μέχρι να με πάρει ο ύπνος και συνεχίζω να ακούω ακόμα και στη διάρκεια της νύχτας αφού όσο δεν τελειώνει η εξετάστική ο ύπνος μου έχει τα γνωστά σκαμπανεβάσματα και την ακόμα πιο γνωστή του "ατσαλοσύνη". Δε βαριέσαι λίγες μέρες έμειναν που θα πάει θα ηρεμίσω και θα έρθω στα ίσια μου. Προς το παρόν όμως καθαρίζω τα αυτιά μου από όλα τα ακούσματα μου ακούγοντας τον αγαπημένο μου Νίκο Ξυλούρη. Συγκινούμαι βέβαια πολύ όταν ακούω τη μοναδική φωνή του αλλά δεν με πειράζει, είναι μια γλυκιά συγκίνηση αυτή. Εξάλλου και σαν άνθρωπος είμαι αρκετά ευσυγκίνητη. Με το παραμικρό βουρκώνουν τα μάτια μου, λίγο να σκεφτώ κάτι, λίγο να γίνει κάτι αλλο, ακόμα και να μου πει κάποιος κάτι τσουυυπ το δάκρυ κορόμηλο.

Σκέφτομαι να ποστάρω ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι που το ερμηνεύει ο Νίκος Ξυλούρης και φέρνει στο μυαλό μου πολλά ....Γνωρίζετε εξάλλου οι περισσότεροι που με διαβάζετε ότι έχω ένα κουσούρι να συνδιάζω, "αρώματα", "χρώματα", "τραγούδια" με διάφορες καταστάσεις της ζωή μου.
Σήμερα λοιπόν έλεγα να μοιραστώ μαζί σας αυτό :


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...