28 June 2010

ΣΚ

Ένα ακόμα σαββατοκύριακο πέρασε γρήγορα γρήγορα και ούτε που πρόλαβα να καταλάβω πως έγινε αυτό. Ήταν όμως ένα γεμάτο ΣΚ, γεμάτο από ξεκούραση, γεμάτο από DVDs , γεμάτο από Play Station αλλά ακόμα πιο γεμάτο από αγαπημένς παρουσίες. Ναι περάσαμε ένα πολύ ωραίο ΣΚ με το κολλητάρι μου, γελάσαμε πολύ παίξαμε PS3 ακομα περισσότερο, είδαμε και DVDs (εδώ βεβαια είναι η μισή αλήθεια, διότι σε κάθε ταινία που βάζαμε να δούμε εγώ κατάφερνα να πάρω και ένα υπνάκο ...... ;-) ). Μοναδικό "΄άσχημο" σημείο του σαββατοκύριακου η χθεσινή νεροποντή. Βέβαια δεν ειναι η νεροποντή που με χάλασε ούτε τα καρεκλοπόδαρα που έριξε αλλά ....... τα αστραπόβροντα. Έπεσαν τόσα αστραπόβροντα που γινόταν η μέρα νύχτα .... και τελικά κατάφερα να κοιμηθώ μετά τις 3 τα ξημερώματα. Γιατί το αναφέρω?? Μα γιατί έχω θέμα από μικρό παιδάκι με τα αστραπόβροντα αλλά δεν είναι επί του παρόντος :-) :-) (ναι ναι αποφευγω να το συζητάω με ... τρόπο).
Αυτά για την ώρα λέω να συνεχίσω το ΣΚ μου για λιγάκι και να παίξω με το καινούργιο μου παιχνιδάκι ..... το CSI.
Tα λέμεεεεε :-)

p.s Ελπίζω κα οι υπόλοιποι να πέρασαν το ίδιο καλά με μένα.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...