01 October 2010

Bad Day ....

Τον τελευταίο καιρό είχα πολλές από αυτές που λέμε bad days. Παρόλα αυτά λέω να μην το βάζω κάτω, ακόμα και όταν τα μάτια μου υγραίνονται επικίνδυνα ....
Μέσα στους σκοτεινούς διαδρόμους -τον τελευταίο καιρό- της ψυχής μου πέφτουν ακτίνες φωτός από ένα άτομο που όταν γελάει και είναι καλά με φωτίζει και μένα. Ξέρω τη φάση την οποία περνάει, εμένα μου αρέσει. Μου αρέσει που γελάει μου αρέσει που "συμπεριφέρεται" αυθόρμητα ...... μου αρέσει που αντιδρά στα πρέπει του μυαλού και υπερνικούν τα θέλω της ψυχής. Σε αυτό το "μικρό παιδάκι" θα αφιερώσω σήμερα αυτο το τραγούδι .....



Καλό μήνα σε όλους σας ....


2 comments:

kritikia said...

Μακαρι να σε κανω να γελας και να χαιρεσαι, εστω και αν νιωθω σαν χαζοχαρουμενη και δεν μου αρεσει αυτη η ελλειψη επιβολης στον εαυτο μου...

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ..ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΩ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΧΑΖΟΣ...

I need back the old Chrisa..

SmaGeo said...

I need and you need this Chrisa! This is obvious ;-).

Χαίρομαι όταν σε βλέπω να γελάς και να είσαι έτσι. Εννοείται πως είσαι λάθος αν βλέπεις τον εαυτό σου σαν χαζοχαρούμενο. Λειτουργείς φυσιολογικά κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες. Δεν είναι θέμα έλλειψης επιβολής. Δεν μπορούμε να επιβάλουμε πάντα τα πρέπει μας εις βάρος των θέλω μας. Είναι θέμα ισορροπιών ....

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...