03 October 2010

Σαββατοκύριακο ήταν και πέρασε ...

Άλλο ένα Σαββατοκύριακο πέρασε γρήγορα γρήγορα και δίνει τη θέση του σε μια νέα εβδομάδα. Χωρίς να γίνει κάτι συγκλονιστικό ήταν ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Το Σάββατο μου ξεκίνησε νωρίς νωρίς με ψώνια για την βαφτιστήρα μου και συνεχίστηκε με γήπεδο. Νομίζω πως καιρό είχαμε να περάσουμε τόσο καλά στο γήπεδο. Οι θέσεις που βρήκε το κολλητάρι μου super και για καλή μας τύχη τα "παιδιά" στην πίσω και μπροστά σειρά είπαν απίστευτες ατάκες. Χρειαζόμουν μια τέτοια δόση γέλιου περισσοτερο από κάθε άλλη φορά. Χαρήκαμε για το "τρίμπαλο" γιατί πλέον κάθε φορά που πάμε έχουμε κόψει ταρίφα .... και περιμένουμε πλέον με αγωνία την επόμενη "επίσκεψη" μας στο ΝΑΟ. Να είσαι καλά κολλητάρι ..... ξέρεις εσύ για ποιούς λόγους....
Η Κυριακή ...... ένα δράμα. Πάντα οι Κυριακές μου ήταν έτσι. Σχολικό βίωμα και πρέπει να το αποβάλλω αλλά έλα που δεν μπορώ. Πάντα είχα μελαγχολία τις Κυριακές, στην αρχή γιατί έπρεπε να ξαναπαώ Δευτέρα πρωί σχολείο και αργότερα γιατι έπρεπε και πρέπει να παώ στη δουλειά. Τίποτα το ιδιαίτερο η Κυριακή μου είδα και δύο ταινιουλες, είδα και τον τελικό του Αthens ITF στο ΟΑΚΑ, και όλα καλά.

Έχω αφήσει εκκρεμότητες όμως από το Σάββατο. Για κάποιο λόγο ήθελα πολύ το Σαββατο το βράδυ να πάω για ένα ποτάκι δίπλα στη θάλασσα, να είμαι με συγκεκριμένη παρέα και να αφήσω το μυαλό μου να χαλαρώσει. Να ηρεμήσει και να ταξιδέψει σε όμορφες σκέψεις και όχι σκοτεινές. Δεν μπορούσε να γίνει αυτό το Σάββατο το χρωστάω στον εαυτό μου και το χρωστάω και σε μια "ψυχή" που πολύ έχω ζαλίσει τον τελευταίο καιρό. Χρωστάω στον εαυτό μου να χαλαρώσω και να χαλαρώσουν και οι γύρω μου που με βλέπουν στην τσίτα και "καπως" όπως είπε και ένας γνωστός μου. Παιδιά λίγο "υπομονη" (πωπωπωπωπωπω και τη συχαίνομαι αυτή τη λέξη .... οι "μυημένοι" ξέρουν γιατι :-) ) και θα στρώσω θα έρθω στα ίσια μου .....

'Οσο για "ένα" παιδάκι που είναι δίπλα μου και μου κάνει ασκήσεις "ηρεμίας" (άκουσον άκουσον κατάφερε να με βγάλει από τα ρούχα μου την Παρασκευή ;-) ) ένα θα πω ...

Να με προσέχεις
γιατί έχω πέσει χαμηλά,έχω πέσει χαμηλά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις
μέχρι να σηκωθώ ξανά
λίγο ακόμα μοναχά
μάτια μου γλυκά να με αντέχεις
να με προσέχεις



2 comments:

kritikia said...

I'm watching you :):):)

Don't worry σκοτεινουλα μου :)

SmaGeo said...

Kολλητάρι is watching me ... ;-)and she is taking care of me.
Λιγάκι "γιαννάκη" ακόμα.... :-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...