12 October 2010

Φθινόπωρο

Μέρες σαν και τη σημερινή μου θυμίζουν έντονα την περίοδο που βρισκόμουν στο Μόναχο. Θυμάμαι εκεί δεν με ενοχλούσε τόσο αυτή η "καταθλιπτική όψη" του καιρού και προσπαθούσα να καταλάβω το γιατί. Δεν με ενοχλούσε η βροχή όπως τώρα. Είναι λογικό αυτό? Μάλλον ναι. Εκεί ξέρεις πως δεν έχεις ήλιο (σχεδόν) 300 μέρες το χρόνο όπως στην Ελλάδα και ζεις με αυτό. Συνηθίζεις όπως και να έχει. Τολμώ να πω πως μου άρεσε κιόλας. Κοιτάζοντας πλεόν έξω από το παράθυρο του γραφείου αρχίζω και συνηθίζω στην ιδέα πως πλεον έχουμε φθινόπωρο. Τελικά θα μπορούσα να πω πως η δεύτερη πιο αγαπημένη μου εποχή μετα το καλοκαίρι είναι το φθινόπωρο. Mάλλον γιατί είναι η εποχή του "απολογισμού", σκέφτεσαι αλλά και συνειδητοποιείς όσα πέρασες το καλοκαίρι. Θέλω να βγω να περπατήσω στους δρόμους της πόλης μου και να απολαύσω τη μυρωδιά από τα βρεγμένα δέντρα. Να δω την υπέροχη αντίθεση των πράσινων, κίτρινων και κόκκινων φύλλων να περπατήσω πάνω στα πεσμένα φύλλα και να ονειρευτώ και πάλι τις μέρες που βρισκόμουν μακριά.

http://www.monclovatwp.org/images/fall-leaves.jpg

2 comments:

kritikia said...

Πωπωωωωωω...τι νταουνιασμα ειναι αυτο...? Ισαμε τα ταρταρα...

Τη μια σου φταιει η Κυριακη, την αλλη το φθινοπωρο, την παραπερα ο καιρος, την παραδιπλα η πανσεληνος..

Ξεκολλαααα ρε συ..εχεις τετοια ψυχολογια που αν σε βαλουν διπλα σε ανθρωπο που εχει κερδισει τζακ ποτ 1 δις ευρω, θα τον κανεις σε 5 λεπτα να εχει την ψυχολογια οτι τα χρωσταει οχι οτι τα κερδισε..


Ξεκολλααααααααααααααααααα

SmaGeo said...

:-/

.... τον καημένο να έχει κερδίσει τόσα και να πιστεύει οτι τα χρωστάει .... :-D

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...