13 October 2010

Στιγμές ...

To τελευταίο διάστημα έχω επιδοθεί σε ένα μαραθώνιο γκρίνιας και κακής διάθεσης με άμεσο αποτέλεσμα να γίνομαι βαρετή όχι μόνο στον ίδιο μου τον εαυτό αλλά κυρίως στους γύρω μου. Αυτή η γκρίνια δεν είναι αποτέλεσμα του σχολικού συνδρόμου της Κυριακής, του φθινοπώρου ή της βρόχης. Έχει κάποια βάση από πίσω την οποία και δεν θέλω να αναφέρω εδώ. Έχω πει πως πέρασα και περνάω δύσκολες στιγμές στη ζωή μου τον τελευταίο καιρό. Κάπου λοιπόν διάβασα πρόσφατα " Στη ζωή δεν έχει σημασία πόσες ανάσες παίρνεις, αλλά πόσες είναι οι στιγμές που σου κόβουν την ανάσα!" και από αυτές τις στιγμές, που κόβουν την ανάσα, έχω πολλές το τελευταίο διάστημα και η πρόβλεψη μιλάει και για άλλες. Επειδή λοιπόν αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τη δικιά μου άσχημη διάθεση και κατά συνέπεια και αυτών οι οποίοι με διαβάζουν, έχω μπει στη διαδικασία του "αν" και "πόσες " φορές θα ανεβάσω κάποια καινούργια ανάρτηση από εδώ και πέρα. Προσπαθώ να ισορροπώ μέσα από όσα κάνω. Να κλείνω μέσα μου το απόσταγμα των εμπειριών μου και αυτό να με μεγαλώνει να με οδηγεί να εκφράζω αυτό που πραγματικά είμαι, αυτό που πραγματικά με κάνει να νιώθω πλήρης και ευτυχής, και προς το παρόν δύσκολα βρίσκω κάτι να με κάνει ευτυχισμένη.
Εως τότε το πιθανότερο να συνεχίζω να μην αντιστέκομαι σε λευκό χαρτί, και αυτό γιατί φοβάμαι να μην το μετανιώσω, φοβάμαι μην παρεξηγηθώ, φοβάμαι...... Για να μην στεναχωρήσω και να μην στεναχωρεθώ, να μην πληγώσω και να μην πληγωθώ, να μην εκθέσω και να μην εκτεθώ. Ίσως να φοβάμαι ακόμα και την κριτική σας αλλά ακόμα χειρότερα φοβάμαι τη δική μου....

3 comments:

kritikia said...

Ξερεις ποσο σ' αγαπαω σκοτεινουλα μου, ε?

Σου αφιερωνω αλλο ενα τραγουδι του Μαλαμα και ευχομαι να το αγαπησεις και αυτο οπως εγω..

"Τα παγια"

Τα βράδια είν’ ατέλειωτοι αιώνες μαζεμένοι
μέσα στον ύπνο το βαθύ όλοι οι ταξιδεμένοι
άλλοι γυρνάνε με το νου και άλλοι στα εμπόδια,
άλλοι ψηλά αρμενίζουνε κι έχουν φτερά στα πόδια

Κι εγώ που θέλησα πολλά, έμεινα με τα λίγα
μα γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τ’ ατίθασα,
έπλασα κόσμο μυστικό και μπήκα σε λημέρι
ξέχασα τις αγάπες μου που μου ’στησαν καρτέρι

Να ’σαι μονάχος σου θα πει να είσαι αντρειωμένος
να μη σε πιάνει πανικός, ούτε κι ο ίδιος ο Θεός
αλλιώς στα πάγια κολλάς, σέρνεσαι, βρίζεις και πονάς
αγάπες σε κυκλώνουνε και στο μαντρί σε χώνουνε

Κι εγώ που θέλησα πολλά, έμεινα με τα λίγα
μα γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τ’ ατίθασα,
έπλασα κόσμο μυστικό και μπήκα σε λημέρι
ξέχασα τις αγάπες μου που μου ’στησαν καρτέρι

Και εδω το τραγουδι απο την συναυλια στον Λυκαβητο
http://www.youtube.com/watch?v=LPv6geXLlbU&NR=1

SmaGeo said...

Ξέρεις πως τα περισσότερα αν οχι όλα τα τραγούδια που αρέσουν σε σένα αρέσουν και σε μένα. :-)

Αυτή την εποχή έσυ το έχεις ρίξει στο "έντεχνο ελληνικο" εγώ πάλι σε ότι με χαλάει και με κάνει χειρότερα από ότι είμαι....

Για παράδειγμα ...

http://www.youtube.com/watch?v=lrXIQQ8PeRs&ob=av3n

If Today Was Your Last Day Lyrics

My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

If today was your last day and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last
Leave old pictures in the past?
Donate every dime you had, if today was your last day?
What if, what if, if today was your last day?

Against the grain should be a way of life
What's worth the price is always worth the fight
Every second counts 'cause there's no second try
So live like you're never living twice
Don't take the free ride in your own life

If today was your last day and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past?
Donate every dime you had?

And would you call those friends you never see?
Reminisce old memories?
Would you forgive your enemies?
And would you find that one you're dreaming of?
Swear up and down to God above
That you'd finally fall in love if today was your last day?

If today was your last day
Would you make your mark by mending a broken heart?
You know it's never too late to shoot for the stars
Regardless of who you are

So do whatever it takes
'Cause you can't rewind a moment in this life
Let nothing stand in your way
'Cause the hands of time are never on your side

If today was your last day and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past?
Donate every dime you had?

And would you call those friends you never see?
Reminisce old memories?
Would you forgive your enemies?
And would you find that one you're dreaming of
Swear up and down to God above
That you'd finally fall in love if today was your last day?

SmaGeo said...

Η "σκοτεινούλα" ξέρει πόσο την αγαπάς .... αλλά δεν είναι στις καλές της. Στις μαύρες της είναι .... και δεν θέλει να "μαυρίζει και τους άλλους.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...