28 December 2010

Στιγμές part 1

Απειλητικά πλησιάζει προς το τέλος της και αυτή η χρονιά ...
Και οπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος έκανα ένα φλασμπακ στις δικές μου στιγμές.
Η διαφορά ήταν πως αυτό το φλασμπακ δεν το έκανα μόνη μου αλλά με το κολλητάρι μου μεταξύ μαργαρίτας και ... μαργαρίτας το Σαββατο το βράδυ ... (δεν υπάρχει η μαργαρίτα που φτιάχνει το κολληταράκι μου, ουτε ο καλύτερος μπαρμαν δεν την πετυχαίνει ΤΟΟΟΟΟΣΟ)
Έχουμε αφήσει την κουβέντα στη μέση.
Έχουμε αφήσει να πούμε ..... τι θέλουμε και κυρίως τι περιμένουμε από το 2011.

Πωπωπωπωπωπωπωπωπω κομματάρααααααα ....


2 comments:

kritikia said...

Εεεεεεεπππππ κοπελιαααααα..Παρασκευη βραδυ προς Σαββατο ηταν..

Αλλος πινει αλλος μεθαει ε???

Χοχοχοχο..

ΥΓ Και ναι φτιαχνω ΚΟΡΥΦΑΙΑ μαργαριτα..αλλα σου αφηνει και ενα πονοκεφαλο δωρο οταν την...μαδας...

SmaGeo said...

... χμμμ ναι όντως Παρασκευή βράδυ προς Σαββατο ήταν. :-)

.... κοροϊδεύεις ε???
Καλά καλά καλά καλά ....

Υ.Γ. Δεν είμαι και πολύ σίγουρη πως έφταιγε η μαργαρίτα (μόνο) για τον πονοκέφαλο. Γκουχ γκουχ ...
Άσε που εγώ πιστεύω πως σωστά το γράφεις όταν την μαδάς (και συμπληρώνω) σου αφήνει ένα πονοκέφαλο. ;-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...