23 December 2010

2010 ...

Θα μπορούσα να βάλω σαν τίτλο "2010 στιγμές" ή "2010 σκέψεις" ή ακόμα περισσότερα.
Προτίμησα να το αφήσω έτσι ένα σκέτο αριθμό για διάφορους λόγους! Άλλη μια χρονιά πλησιάζει γρήγορα προς το τέλος της. Μια χρονιά η οποία με σημάδεψε .... για τα καλά! Μια χρονιά που θα αφήσει για πάντα το σημάδι της χαραγμένο στο μυαλό και την ψυχή μου. Λένε πως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός στη δικιά μου περίπτωση δεν ... έτσι απλά δεν ... Συνήθως τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι από τις γιορτές που με κάνουν να νιώθω παιδί και ίσως όχι απλά να νιώθω αλλά να γίνομαι και πάλι παιδί. Είναι η πρώτη φορά που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Είναι η πρώτη φορά που θέλω να κλειστώ στο δωμάτιό μου με απόλυτο σκοτάδι να περάσουν οι μέρες αυτές και να συνεχίσω τη ρουτίνα από εκεί που την άφησα. Όσο και να προσπαθώ να φτιάξω τη διάθεσή μου δεν τα καταφέρνω, δεν βοηθάει και ο καιρός, δεν βοηθάει το "κλίμα" που επικρατεί γύρω μου, γενικά δεν βοηθάει και πολυ τίποτα. Ας περάσουν λοιπόν με το καλό οι μέρες χωρίς πολλές γκρίνιες και μουρμούρες (από μέρους μου τουλάχιστον) ... Να είστε όλοι καλά και να έχετε όλοι καλά Χριστούγεννα μαζί με αυτούς που αγαπάτε και σας αγαπούν :-)

http://electdennisross.com/wp-content/uploads/2009/12/MerryChristmas1.jpg

1 comment:

kritikia said...

Που να ..γκρινιαζες κιολας...

Να σου πω..καρφωσε και τα παραθυροφυλλα, βαλε και 4-5 σανιδες στην πορτα, σπασε και τις λαμπες να μην εχεις σιγουρα φως και φυσικα μην διανοηθεις να εχεις μαζι σου κινητο και lap top..

Οταν τελειωσεις με τον αυτοαποκλεισμο, παρε τηλεφωνο να σου βρουμε και ενα ρασο..θα εισαι ετοιμη για την μονη.

ΥΓ ΗΜΑΡΤΟΝ.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...