03 January 2011

1ο .... για το 11

Πολλοί λένε πώς γίνεται να μην σου πάει καλά μια χρονιά όταν ξεκινάει με φουλ του άσσου (1/1/11)?
Άλλοι λένε πως όπως σου βγαίνει η χρονιά έτσι και σου μπαίνει. (Σε αυτή την περίπτωση @#$@%^&^ και η βάρκα γέρνει).
Η μια είναι η αισιόδοξη και η άλλη η απαισιόδοξη απόψη. Εγώ και στις δύο βλέπω κάτι στραβό. Και λογικό να βλέπω στραβό αφού με γκρίνια έφυγε η χρονιά με γκρίνια μπηκε και ας είχε φουλ του άσσου.
Το μόνο καλό της ιστορίας είναι πως έφυγε το 10. Μακριά από όλους μας τέτοια χρονιά.
Να λοιπόν που έφτασε και το 11. Να μην είχε και γκρίνια τι καλά που θα ήταν. Αλλά αυτό με μένα δεν γίνεται. Έχω δεκα μέρες και τρώγομαι με τα τα ρούχα μου. Μου φταίνε όλοι και όλα, έχω μαζευτεί απίστευτα (με μια μόνο εξαίρεση) και δεν θέλω να κάνω τίποτα και για κανένα λόγο. Το ζώδιο μου γι αυτή τη χρονιά σε μια πρόταση τα λέει όλα "Το λαγούμι πάει πολύ βαθιά, ως τη χώρα των (σκοτεινών) θαυμάτων...". Θα φωνάξω αν είναι τη Νικολούλη μπας και δούμε φως στο τούνελ (από χλωμό έως κατακίτρινο).
Γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια και πάμε για τη νέα χρονιά.
Σκάω λοιπόν προς το παρόν για να μην γράψω και άλλα.
Τέτοιες ώρες η αυτολογοκρισία είναι χρυσός!

Καλή χρονιά σε όλους. :-)

Υ.Γ. Ευτυχώς η παλιά χρονιά βγήκε πολύ καλά και η νέα μπήκε ακόμα καλύτερα για ένα παιδάκι που αγαπάω πάρα πολύ αλλά ποτέ δεν του το λέω, και ελπίζω να το καταλαβαίνει.

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...