14 April 2011

Πολλές φορές ξεκίνησα από χτες το βράδυ να γράψω αυτό το πόστ. Όλο κάτι με χάλαγε και μόλις συμπλήρωνα μια παράγραφο την έσβηνα και φτου και από την αρχή. Συνήθως όταν σκέφτομαι κάτι αν δεν το "λογοκρίνω" το γράφω αμέσως και το ποστάρω. Μέρες τώρα όμως εκτός απο την αυτολογοκρισία μου έχουν στερέψει οι ... ιδέες μου, τα λόγια μου, οι σκέψεις μου. Η ζωή κύκλους κάνει και αν εξαιρέσεις τα ευχάριστα διαλείμματα γυρνάς πάλι από εκεί που είχες σταματήσει κάποια στιγμή. Και όμως, καταστάσεις με το να μην μπορώ να γράψω αυτό που σκέφτομαι, το να αυτολογοκρίνομαι, και να μην έχω ιδέες στο τι θα γράψω το έχω ξαναπεράσει, deja vu. Deja vu συναισθημάτων και καταστάσεων. Το κόβω εδώ το ποστ γιατί θα βαρύνει πολύ, ασε τουλάχιστον να πιστεύω πως για την "άσχημη" διάθεση μου φταίει ο βροχερός καιρός!

Υ.Γ.1 Είναι δυνατόν με 20 βαθμούς να μου φοράνε UGG?
Υ.Γ.2 Είναι δυνατόν να μου φοράς πορτοκαλί γυαλιστερή μπότα με τακούνι που δεν μπορεις να το περπατήσεις και πας βάρκα γυαλό αλλά η μπότα .... μπότα??
Υ.Γ.3 Είναι δυννατόν να μην μπορώ να βρω παπούτσια για την βαφτηστήρα μου (καλά είναι, δεν μπορεί το δικό μου γούστο να είναι ίδιο με του παιδιού, να τα λεμε οπως είναι) ?
Υ.Γ.3 Είναι γνωστό πως έχω μια "χαζη" αν θές συνήθεια, να συνδιάζω αρώματα και χρώματα με ανθρώπους και καταστάσεις. Έτσι και χτες μύρισα κάτι γνωστό .....γύρισα αλλά δεν ήταν εκεί.
Υ.Γ.4 Πόσο ωραία φωνή έχει ο Μουζουράκης, πολύ καλός δε ο συνδιασμός του με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Νομίζω από τα καλύτερα ντουέτα που άκουσα τελευταία.



Υ.Γ.5 .... καθώς επίσης και το ντουέτο με τον μοναδικό Μαχαιρίτσα!



1 comment:

ChriSma said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...