12 May 2011

Λιγότερο χαλαρά από ότι προχθές ...

Τα περίεργα σκαμπανεβάσματα που εχω συνεχίζονται. Και ενώ προχτές ήμουν καλύτερα, λίγο πιο ήρεμη λίγο πιο χαλαρή σήμερα πάλι στην τσίτα. Ευτυχώς προ-Παρασκευή και άλλη μια μέρα μένει για ΣΚ. Το σίγουρο είναι πως πρέπει να ηρεμήσω. Το σίγουρο είναι πως τουλάχιστον ξέρω τι μου φταίει. Αυτό που δεν είναι σίγουρο είναι πως θα το καταφέρω να ηρεμήσω. Τέλος παντων ας μην το κάνω χειρότερο ας μη το κανω ... βαρύτερο αυτό το ποστ.



...
Φτάνω ως τα άκρα, φτάνω ως το τέρμα
Βλέπω το βυθό για ουρανό
...
...
Και εγώ σ' ένα ψέμα καταστρέφω ότι ζω...
...
...
Κόβω τη νύχτα στα δύο για να σε βρω
Σπάω τα ρολόγια μη δείχνουν χρόνο νεκρό
Όπου κι αν είσαι θα έρθεις, δε θα χαθείς
Λείπεις κι εγώ έχω τάσεις καταστροφής

Υ.Γ.1 Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να κάνω αλλά ακόμα περισσότερα αυτά που θέλω πω!

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...