20 May 2011

Νεύρα, νεύρα και άλλα νεύρα...

Η μέρα ξεκίνησε με πάρα πολύ καλή διάθεση από τη μεριά μου! Είναι Παρασκευή ο καιρός φτιάχνει και όσο περνάνε οι μέρες τόσο βελτιώνεται η διάθεση μου. (Καλά λένε πως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός, μα ακόμα καλύτερος γιατρός είναι να μη λες σε κανένα για το πως αισθάνεσαι και πως είσαι και να βρίσκεις μόνος/μόνη τη λύση στο πρόβλημα σου). Δε σημαίνει όμως επειδή είμαι και καλά θα συνεχίσω να είμαι καλά! Διάβαζα στο ζωδιο μου σήμερα το παρακάτω : "Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις μέρες σαν την σημερινή είναι να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου πως κάθε φορά που βγάζεις τον εγωισμό σου στην επιφάνεια, όλα καταστρέφονται γύρω σου. Ο εγωισμός στην περίπτωση σου είναι υγεία, καθώς έχεις την τάση να ελκύεις στη ζωή σου διάφορα φασιστοειδή με τη μορφή φίλων ή συντρόφων και προσθέτω εγώ συναδέλφων. Ψηλά το κεφάλι!" και συνεχίζω με τον ωροσκοπο μου "Αν σήμερα πιάσεις τον εαυτό σου να έχει σκοτεινή διάθεση, να μην θέλει να μιλά σε άνθρωπο ή να ξεσπά άγρια με ασήμαντες αφορμές, να ξέρεις πως δεν έχεις χάσει την αίσθηση του μέτρου. Απλά έχεις καταπιέσει μέσα σου πολλά συναισθήματα και συνεχίζεις. Ως πότε όμως;" Μάλιστα .... βλακείες θα μου πει κάποιος, ΝΑΙ βλακείες αλλά αυτός ο "προδότης" που τα εχει γράψει αυτά ή είναι κάποιος που με ξέρει και τα γράφει επίτηδες (χλωμό ως κατακίτρινο) ή μου κάνει πλάκα ο δαίμονας του ιντερνετ. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά να μαζεύονται γύρω μου ένα σωρό λακαμάδες, δεν είναι δυνατόν να τους τραβάω σαν μαγνήτης. Φοβάμαι πλεόν να περάσω κοντά από μπλακ λαιτ μόνο και μόνο στην ιδεα μήπως φωσφορίζει χαραγμένο στο κούτελό μου η λέξη "μαλακομαγνήτης". Ως πότε λοιπόν θα κάνω υπομονή και δεν θα ανοίγω το "χρυσό μου" ? Ως πότε κάποιοι θα είναι τυχεροί και δεν θα ακούνε αυτά που πρέπει? Να δω λοιπόν ως πότε θα κάνω εγώ το λακαμά της υπόθεσης. Γιατί αν σταματήσω να κάνω το λακαμά (ασε που έχω πάρει απόφαση να σταματήσω να τον κάνω σε όλους τους τομείς της ζωής μου) τότε θα πάρει η μπάλα πολύ κόσμο! Άσε που θα τους στείλω όλους στο γεροδιάολο γιατί πολύ αέρα έχουν πάρει. Τα έχω πάρει πολύ άσχημα έχουν μαζευτεί και πολλά και είναι θέμα χρόνου να έχουμε διπλωματικά επεισόδια. Το κόβω εδώ και εξαφανίζομαι από προσώπου γης για να αφοσιωθώ στο διάβασμά μου και την εξεταστική η οποία έτσι και αλλιώς θα μου δημιουργήσει άλλα προβλήματα (τα οποία και δεν είναι επί του παρόντος και δεν αφορούν και πολλούς). Είναι καιρός λοιπόν για "νηστεία και προσευχή". Σι γιαααα κάποια στιγμή πάλι!

2 comments:

kritikia said...

Τι επαθες παλι? Γιατι νευρα? Δεν ειπαμε οτι το ρημαδι το στομα μας το εχουμε και για να απανταμε? Φουλ επιθεση κοπελιά!

ΥΓ Ασε το μαλακομαγνητη κατω..σε περναω στο κοντερ αλλωστε..εγω γραφω περισσοτερους..

SmaGeo said...

Γιατί νεύρα?? Εσυ ξέρεις πολύ καλά από "κουτούς" για να μην πω "ηλιθιους" στη δουλειά σου που έχουν δίπλα τους και μια τσουγκράνα!! Έτσι και εγώ μαθαίνω πόσους από αυτούς έχουμε εδω μέσα!! Που θα πάει όμως είναι πολύ κοντά η ώρα που θα ανοίξω το στοματάκι μου και εκτός από διπλωματικά επεισόδια θα ψαχνουν κάποιοι τρύπες να κρυφτούν. Αει στο καλό με τον κάθε γιωτά!!
(Τα υπόλοιπα με γαργαλιστικές λεπτομέρειες από κοντά)

Υ.Γ. Αρχιζω να επεξεργάζομαι την ιδέα ίδρυσης club!! "Soft-Magnet club" (ετσι για ξεκάρφωμα το όνομα). :-)

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...