18 May 2011

Κάτι ... γαλλικά!!

Σπάνια γαλλικό τραγούδι μου αρέσει. Πρέπει να είναι κάτι το πολύ εξαιρετικό ώστε να κάνει στα "ακούσματά" μου! Ε αυτό από την πρώτη στιγμή που το άκουσα μου έκανε κλικ!! Πάρα πολύ καλό κομμάτι μου δημιουργεί μια "αίσθηση" αισιοδοξίας που τόσο πολύ μου έχει λείψει τον τελευταίο καιρό! Βρήκα κάπου λοιπόν μια ελέυθερη μεταφράση (θα μπορούσε να πει κανείς) και το μάτι αλλά περισσότερο το μυαλό μου έμεινε σε ένα στίχο: "Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne hum" - "Θέλω αγάπη, χαρά και καλή διάθεση". Σε μισή πρόταση όλα όσα θέλω αυτή τη στιγμή, αυτό τον καιρό!
Ο τίτλος του τραγουδιού είναι "Je Veux" - "Θέλω"


No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...