20 June 2011

Βλακείας το ... ανάγνωσμα!

Στο προηγούμενο ποστ μου παραδέχτημα πως είμαι ΒΛΑΚΑΣ. That is a fact! Το θέμα που δημιουργείται τώρα είναι πως σαν βλάκας που είμαι δεν καταλαβαίνω το γεγονός πως στο ... "τιμημένο" μάθημά σου πέρασαν 5/135 άτομα! Τι σημαίνει αυτό σε αριθμούς?? Πέρασε 1 στους 27! Και τι άλλο σημαίνει αυτό?? Πως πέρασε ένα ποσοστό της τάξης του 3,703703...% !!! Άντε λοιπόν να ξαναπαραδεχτώ πως είμαι ΒΛΑΚΑΣ και μάλιστα ΒΛΑΚΑΣ με περικεφαλαία οι υπόλοιποι 129 απλά είναι στατιστικό σφάλμα, αδιάβαστοι, τεμπέληδες κ.τ.λ και κάποιοι ακόμα βλάκες! Εγώ σαν βλάκας δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό πως γίνεται! Αλλά και εσύ μου λες πως δεν καταλαβαίνεις πως γίνεται αυτό στο δικό σου μάθημα! Είναι δυνατόν να φταίει πάντα μόνο η μία μεριά? Τελικά κάπως έτσι αισθάνομαι ...

Τέλος πάντων έτσι και αλλιώς δεν μπορώ ούτε εγώ ως ΒΛΑΚΑΣ να το εξηγησω και δεν έχει και νόημα να προσπαθήσω αφού θα πέσω πάλι σε loop βλακείας.
Να πάρει όμως πάντα είχα στο μυαλό μου πως "στο δρόμο σου θα πέσεις κάποια στιγμή και θα χτυπήσεις, είναι κάτι το οποίο επιτρέπεται, ΑΛΛΑ επιβάλλεται να ξανασηκωθείς και να συνεχίσεις". Ε κάπου εδώ αισθάνομαι πως μου τελείωσε αυτό! ΔΕΝ μπορώ πλεον να σηκωθώ! Νιώθω οτι δεν μπορώ να συνεχίσω. Και δεν μπορώ γιατί πλέον έχω εμπεδώσει πολύ καλά πόσο βλάκας είμαι οπότε είναι μάταιο να προσπαθείς για κάτι το οποίο δεν θα καταφέρεις ποτέ! Τουλάχιστον κάτι έμαθα από όλα αυτά πως όλα είναι θέμα ... βλακείας.

Over and out γιατί είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη ακόμα!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEigWd-jB5chleRJVjL5Sz8qClgw62pJOfBPTZejQWxI79_pxjvV5JltrIsyl8QzFX7ukkGWpfDt-pjtd2dtbHZWDiRtgP9KMfbRiS3vj_EROiWttWYhoeIh2xYqMEP9PI28G2wj-0ThVfU/s400/im-with-stupid.png
βγάλτε το with και είμαστε ok

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...