21 June 2011

Δεν είναι η μέρα μου σήμερα ...

Το γεγονός πως μπορώ να είμαι και καλός ακροατής δεν σημαίνει πως θα κάτσω να με ... ξεσκίσεις με τις @$@%@^&% σου. Μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι, δεν μου φτάνουν οι δικές μου οι στεναχώριες έχω να ακούω και το κοντό και το μακρύ του καθενός! Άκουσα/έμαθα και κάποια άσχημα γεγονότα σήμερα και ήρθε και έδεσε το γλυκό. Aν κάτσω να απαριθμήσω αυτά που με έκαναν πύραυλο σήμερα δεν θα με φτάσει ένα ποστ!
Με δύο λόγια ...
Πως μπορείς να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει πως για να περάσει στη σχολή που θέλει, και μάλιστα στου διαόλου το κέρατο και όχι εδώ κοντά, πρέπει οι βάσεις να πέσουν 2600 μόρια?
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ so simple!
Πως μπορείς να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει ότι δεν ξέρει να υπολογίζει σωστά τα μόρια του και δεν στέκουν τα νούμερα που βγάζει αφού βάζει ότι να 'ναι βαθμούς?
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ so simple και πάλι!
Πως γίνεται να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει πως η αποψάρα του είναι λάθος και δεν στέκουν αυτά που σου λέει?
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ so simple for once more!
Πως γίνεται να ακούω στενάχωρα πράγματα και γεγονότα τον τελευταίο καιρό και να μην επηρεάζομαι?
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ έτσι απλά!
Πως γίνεται να έχω μπεί πάλι σε ένα endless loop στεναχώριας για μια ακόμη φορά?
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Πως γίνεται να μη θέλω να στεναχωρώ κάποιους ανθρώπους και να έχω το αντίθετο αποτέλεσμα?
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Άσε ξέρω ξέρω δεν θα βγάλω πάλι άκρη είναι θέμα ... βλακείας, χαζομάρας και ηλιθιότητας. Ναι that's me ...

Υ.Γ.1 Μου έχει ανέβει το άιμα στο κεφάλι ... θα σκάσω από τη στεναχώρια μου!

Υ.Γ.2 Έχω τόσα πολλά που θέλω να γράψω και ακόμα περισσότερα αυτά που θέλω να πω αλλά έχε χάρη που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το βουλώσω.

Υ.Γ.3 Πίσω στην χομπιτότρυπά μου ...


4 comments:

Dr. Feleki said...

Ουτε με χημικα δεν φτιαχνει η κατασταση; Ιελα ρε δεν μπορει να ειναι παντα μαύρα τα πραματα... Θα φτιαξει το γαμίδι...

SmaGeo said...

Ε ναι ρε συ που θα παει θα φτιαξει δεν μπορει! Δεν θα την παλεψω αν δεν φτιάξει! Αλλα μεχρι να φτιαξει γκρινιααααααα γκρινιααααααα ..... αστα να πανε!!! :-)

Υ.Γ.1 Αν ημουν στρουμφακι ο "γκρινιαρης" θα ημουν σιγουρα. ;-)

Υ.Γ.2 Το αγαπημενο μου παιχνιδι σαν παιδι ήταν ο ..... γκρινιάρης!!

Χοχοχοχοχοχο

Dr. Feleki said...

Κι εμενα μικρος το αγαπημενο μου παιγνιδι ητανε να σπαω μπατσους.

Μπορχα-χα!

Κουραγιο μαρηηηηη!

SmaGeo said...

Ευχαριστωωωω πολυυυυ!!

Σαχα χαχαχαχαχαχαχα!!

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...