19 July 2011

Ουζο, ουζο και ... ουζο!

Μπορεί την Κυριακή που μας πέρασε να είχε σχεδόν 40 βαθμούς εμένα όμως αυτό δεν με ενόχλησε να πάω για ουζάκι μετά από .... χμμμμ 6 μηνες, αλήθεια πως πέρασε τόσο γρήγορα ο καιρός! Ουζάκι δίπλα στη θάλασσα με καλή παρέα, κουβέντες και λόγια ψυχής που βγαίνουν πιο αυθόρμητα με τη βοήθεια του ούζου. Γεμίζει η ψυχή σου χρώματα και αρώματα και ανοίγει. Ανοίγει και λες λόγια που είναι αληθινά, λόγια που ίσως κατω από άλλες συνθήκες δεν θα έλεγες. Μετά από καιρό πέρασα τόσο καλά! Τόσο καλά που δεν ήθελα να περάσει η ώρα και να γυρίσω. Τόσο καλά που ήθελα αυτές οι στιγμές να κρατήσουν πολύ πάρα πολύ όσο περισσότερο γίνεται.


Θα με ρωτήσετε γιατί?
Γιατί τα λές τώρα αυτά?
Γιατι το θυμήθηκες 2 μέρες μετά?
Τώρα ξεθύμανε το ούζο?
Λοιπόν η απάντηση είναι απλή, όπως και η ζωή μας όπως και οι ανθρώπινες σχέσεις.
Τώρα τα λέω και τώρα τα γράφω γιατί έτσι πρέπει.
Τώρα τα λέω γιατί πρέπει να λέω αυτό που αισθάνομαι πιο γρήγορα και να μην χάνω χρόνο από τις ... στιγμές μου!
Τώρα τα λέω αυτά γιατί ... αφήνω τους Όναρ να τα πούνε όλα με το τραγούδι τους.



Υ.Γ. .... μια και το σκέφτηκα και λίγο καλύτερα και για να μη έχουμε παρανοήσεις. Το τραγούδι αυτό αφορά εμένα (κυρίως) και μια κουβέντα που έγινε η οποία ξεκαθάρισε πάρα πολύ τα πράγματα. Σε κάποιο σημείο λέει "Αν μ΄αγαπάς θα περνάς - το ίδιο δύσκολα με μένα" (κάτι που ξέρω πως έγινε ...)

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...