21 July 2011

Game of Thrones

Mια απο τις καλύτερες σειρές που έχω δει τα τελευταία χρόνια είναι το Game of Thrones. Καταφερε να με κρατήσει τόσο πολύ αφού το είδα μέσα σε σχεδόν 3 μέρες. Τα επεισοδια είναι 10 της μιας ώρας ΑΛΛΑ τόσο καλά και τόσο δυνατά που σου κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον! Βασισμένη στη σειρά των βιβλίων "A song of Ice and Fire" (του George R.R Martin)την οποία είμαι σχεδόν έτοιμη (το εχω αποφασίσει βεβαίως βεβαίως) να αγοράσω για να τη διαβασω. Δεν θα πω περισσότερα όποιος θέλει την βλέπει, εγώ σήμερα θα βάλω το μουσικό θέμα και ένα trailer που δείχνει στο ελάχιστο περί τίνος πρόκειται ...




Όποιος θέλει να διαβάσει τα βιβλία η σειρά αποτελείται από τα :
  • A Game of Thrones
  • A Clash of Kings
  • A Storm of Swords
  • A Feast for Crows
  • A dance with Dragons
  • The Winds of Winder (δεν εχει εκδοθεί ακόμα)
  • A Dream of Spring (δεν εχει εκδοθεί ακόμα)

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...