29 August 2011

Διακοπές ... τέλος!

Πάει πέρασε και αυτό!
15 μέρες ηρεμίας, χαλάρωσης (λέμε τώρα δεν ήταν όλες οι μέρες βέβαια χαλαρές οι πρώτες ειδικά ....) και ξεκούρασης τελείωσαν. Φόρτισαν οι μπαταρίες και ξεκινάμε νέα χρονιά με αρκετά καλή διάθεση. Πέρασα καλά αυτές τις μέρες ξεκουράστηκα, άδειασα το μυαλό μου και κυρίως έβγαλα πολύ από την ένταση της χρονιάς. Υπήρξαν και "περίεργες" μέρες στις διακοπές αλλά γενικά ήταν σούπερ, να μην είχε και τόσο αέρα να γλυτώναμε και την αμμοβολή θα ήταν ακόμα πιο σούπερ. Αισθανόμουν να έχω "μπουκώσει" να είμαι γεμάτη από όλα και ήθελα να "αδειάσω" αν θες να "λυτρωθω" από αυτά που με πίεζαν, με στεναχωρούσαν και με βασάνιζαν καιρό τώρα. Ευκαιρία λοιπόν στις διακοπές για "καθαρση" και το αποτέλεσμα .... είμαι πιο ήρεμη, πιο χαλαρή. Δε λέω περισσότερα δε γράφω περισσότερα, Όσοι ήταν μαζί μου κατάλαβαν. Αλλά κατάλαβαν και αυτοί που με είδαν χτες και σήμερα.... θα καταλάβουν και όσοι με δουν από εδώ και πέρα.
Καλό χειμώνα να έχουμε ... (αν και ακόμα δεν έχει τελειώσει το καλοκαιράκι, το δικό μου τουλάχιστον).



No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...