12 August 2011

Διακοπές ...

Από τις ωραιότερες στιγμές στη ζωή ενός εργαζόμενου είναι η στιγμή της άδειας. Και όταν λέω η στιγμή της άδειας εννοώ την ώρα να πλησιάζει να δείξει το σχόλασμα και εσύ να ετοιμάζεσαι για διακοπές, για ξεκούραση, για ρέκλα (στην καρέκλα), για θάλασσα, για μπανάκια, για βολτίτσες, για ουζάκια στην παραλία, για μπυρίτσες, για ψάθες, για καπέλα, για ρακέτες κ.τ.λ και μπορώ να απαριθμώ όλα τα ωραία που μπορείς να κάνεις στις διακοπές. Η στιγμή που παίρνεις την τσάντα σου και λες "άντε παιδιά καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση και καλές διακοπές" είναι μοναδική! Όπως θα καταλάβατε ετοιμάζομαι για άδεια και διακοπές. Έχω ένα "ηλίθιο" χαμόγελο από το πρωί στο προσωπό μου και τίποτα και κανείς δεν μπορεί να μου χαλάσει τη διάθεση. Ξεκούραση και ηρεμία από το απόγευμα και για 15 μέρες! Θα προσπαθήσω να γράψω κατιτίς τις μέρες των διακοπών αλλά γενικά ...

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...