25 October 2011

Κάνει νεύρα σήμερα ....

.... μη μου μιλάτε πνίγω άνθρωπο πρωΐ πρωΐ!! Τα νεύρα μου κορδώνια. Ποιος θα ειναι ο τυχερός που θα κάνει το μοιραίο λάθος δεν ξέρω και θα τον πάρει μπάλα? Μέχρι σήμερα ήμουν και είμαι υπόδειγμα αυτοσυγκράτησης. Σήμερα όμως δεν το ελέγχω. Δεν το ελέγχω καθόλου!!

Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.
Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα. Νεύρα.


Εισπνοηηηηηηηη ........ Εκπνοηηηηηηηηηη


Post in a Post

Αμα ξεσκίζεται από το πρωι τι περιμένω το μεσημέρι να στρώσει??
Αει σιχτιρ.
Θα τα βάψω όλα μπλέ και θα τα πετάξω στη θάλασσα!!
Αει σιχτίρ και πάλι.
Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

No comments:

Μου λείπεις ...

Μου λείπεις αφάνταστα ... Όσοι τους έχετε να τους τιμάτε να τους αγαπάτε και να τους προσέχετε ... Pour un soupir, pour un instant Une paren...